joi, 30 iunie 2011

Revlon Illuminance Creme Shadows, Wild Orchids Review

Scuze pentru titlul cam lung.Am dat search pe google despre fardul Revlon si am aflat intreaga denumire:))
Este o trusa de farduri crema,in nuante de roz-mov pe care le iubesc!Imi place mult movul,atat la haine , cat si la make-up,asa ca e perfecta ca o baza.
Culorile sunt destul de pigmentate.Usor sidefate,dar cand aplici fardul pudra peste,are un aspect frumos si face culoarea mult mai puternica.Si rezista foarte bine.
Iata paleta mea si swatch(cu blitz si fara)
Si ca sa va arat de ce iubesc paletuta asta,am aplicat un fard  pudra peste nuanta de roz din fardul crema(aici folosesc fardul Alverde-lovely rose)
In poza apare fardul fara pudra fara baza cremoasa si cu baza cremoasa.Se vede diferenta?
 Eu iubesc in ultima vreme paleta aceasta si vreau sa o folosesc  cat  mai des.
Gata cu vorbaria,biologia ma asteapta(I hate it!).Parca acum la sfarsit e mai greu,nu mai am pofta sa invat ca pentru celalalte 2 examene:-j.
Pupici:*

2 comentarii:

  1. Spor la invatat :D noi ramanem sa ne rasfatama cu postul tau de pe blog ;)) pupici

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template