sâmbătă, 4 iunie 2011

Pro Art baked eyeshadow review&lotd

Cam lung titlul I know:P
Azi vreau sa va povestesc putintel despre paleta de culori Pro Art.De cand am primit-o am fost fascinata de ea.Desi initial eram suspicioasa pentru ca punand degetul pe culori,nu erau pigmentate,am aflat apoi ca sunt baked eyeshadows si deci treuiesc umezite.
Am urmarit tutoriale pe Youtube si  si astfel am inteles mecanismul:))
Am pulverizat apa pe palma,am umezit pensula si apoi am folosit nuanta dorita pe pleoapa.Culorile devin astfel foarte pigmentate.Am facut si swatchuri.Primele nuante(cele de maro)nu sunt pigmentate si sunt un fel de highlight I think...Dar nuantele de albastru,de mov ,verde....sunt superbe:X...Azi am facut si un machiaj cu aceste farduri.
Ce nu-mi place la ele insa este ca se blenduiesc putin cam greu:-s.....
Blushurile nu le-am folosit deloc spre rusinea mea.
Iata poze:
Si my make up for today:
Pupici:*
Sper  sa aveti o zi grozava:*

7 comentarii:

  1. cum sa nu incerci blusul :-W tocmai ala trebuia incercat primu :* ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. vai ce-mi plac blush-urile. nu le-ai folosit?? rusina :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai un blog award de la mine:http://myblueberrynights-andreea.blogspot.com/2011/06/blogger-luxury-award.html
    Kisses

    RăspundețiȘtergere
  4. e super trusa si machiajul pe care l-ai realizat :*

    RăspundețiȘtergere
  5. am si eu trusa ...si sunt foarte multumita de ea...mai ales atunci cand nu vrei un machiaj foarte strident insa ...iluminator...este super buna...sunt inebunita dupa blush ul maro ;))

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template