sâmbătă, 18 iunie 2011

NOTD&make up

Hello.Azi am planuri mari.Sa invat,sa stau la soare si poate spre seara sa merg la club.I don't know yet.
O sa va arat poze cu noua mea manichiura(mov si roz:X) si un machiaj facut cu ajutorul kitului de sprancene:)).Da,m-am gandit ca daca un fard poate fi folosit ca fard de sprancene merge si invers,nu?Si culorile sunt foarte pigmentate.Si de asemenea am folosit fardul maro din kit in loc de eyeliner.Am umezit pensula de la Alverde si gata.
App,de azi m-am hotarat sa folosesc ziua doar fdt mineral de la Pure Touch.Mi se pare ca acopera usor si discret si nu incarca tenul prea mult,acum ca e asa cald afara.Cu ocazia asta nu cred ca o sa folosesc nici pudra.Voi ce parere aveti?Ce fdt folositi vara?

9 comentarii:

  1. buna ideea sa nu mai aplici fond de ten cu acoperire mare acum vara:)
    eu folosesc crema nuantatoare de la elf..cea din gama studio..i love it...are si SPF 20 ceea ce o face si mai speciala:D

    RăspundețiȘtergere
  2. pff eu nu stiu cum o sa arat cu o crema nuantatoare...dar oricum o sa renunt la fond de ten de miercuri :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu ma feresc de crema nuantatoare fiindca am ten mixt si lucesc ca un bec. Cred ca tot pe fdt mineral voi merge si eu...
    Imi place kit-ul pt sprancene, dar mi se pare ca le ai un pic departate... poate e de la poza.

    Pup XOXO

    RăspundețiȘtergere
  4. Commentul meu este off-topic. Vreau sa-ti recomand sa schimbi fontul textului. Nu stiu cum vad altii, dar eu chiar ma chinui sa descifrez ce scrii. Inteleg ca vrei ceva personalizat, dar exista atatea fonturi din care poti sa alegi, si-s clare. E frumos si asta dar incep sa ma plictisesc chinuindu-ma sa inteleg cuvintele. Probabil sunt multi cititori in pozitia mea, sigur n-ai vrea sa ii pierzi. te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. @Lav:ms mult.l-am schimbat.sper ca e mai bine acum.apreciez ca mi-ai atras atentia.

    RăspundețiȘtergere
  6. frumoasa manichiura. eu pe timpul verii nu prea vreau sa mai folosesc fond de ten, poate doar la ocazii speciale. consider ca o crema cu protectie solara sau pt tenul mixt( da am tenul mixt) e de ajuns :)te invit pe blogul meu :D sunt mai noua http://valentinabucur.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  7. Super! Acum inteleg perfect tot! Ma bucur ca ai luat in seama ceea ce ti-am spus, era spre binele blogului oricum :X Te puup!! :*

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template