miercuri, 1 iunie 2011

My project Pan(pic heavy)

De mult ma bate gandul sa nu mai cumpar cosmetice si sa folosesc ce am...A trebuit sa citesc inca cateva postari ale fetelor,ca sa ma hotarasc sa fac si eu un project pan.
Iata postarile care m-au influentat si le multumesc;))
aici aici aici
Si acum care sunt regulile mele:))....Am decis pentru inceput sa nu fiu foarte stricta,ca altfel nu ma tin de treaba...nu sunt o fire ambitioasa,adica mai mult de  catvea zile nu ma tine o cura sau curatenia sau mai stiu eu ce imi propun.Dar am scris si pe blog,ca sa ma certati voi si sa ma mai trageti de maneca sa ma tin de treaba.
Deci am 2 pudre care sunt aproape gata,dar vreau sa le termin de tot:
Pudra elf complexion Perfection si Pudra de la Avon

3 blushuri(am ales nuante diverse)
De la elf,oriflame si Blanchette

3 fdt
Maybellinex2 si pure touch

3 rujuri
Astor,S-he si Elf

3luciuri
Benefit,oriflame si Elf

3 truse de farduri
2 de la elf si un mono de la Avon

1 bronzer Sephora

Le-am pus pe toate sus in camera si o sa incep de maine sa le folosesc.

Si....am voie 3 produse sa-mi cumpar...2 am cumparat deja de la Oriflame(o baza de machiaj si un mono) si mai am voie unul:-s...Sper sa reusesc...Pupici:*...Noapte buna...
P.s:scuze pentru calitatea pozelor!

11 comentarii:

  1. de cate ori nu mi-am propus sa fac acelasi lucru...dar nu pot:D...am nevoie de diversitate....nu ma pot folosi de o trusa de doar 4 farduri sau de acelasi blush pana se termina:D....
    imi place sa combin zi de zi...poate din cauza asta nici nu voi reusi vreodata sa ma opresc atunci cand imi propun:D

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu imi propun sa fac asta dar...baiamea tot arata ca un depozit mare de cosmetice:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna
    Iti citesc de ceva timp fiecare postare si din acest motiv ti-am oferit un mic premiu.Intra la mine pe blog sa vezi despre ce e vorba: http://descude.blogspot.com/2011/06/blog-award.html
    Pupici,
    Descude

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu mi-am propus asta dar am fost nevoita sa imi iau alte produse pentru ca m-am bronzat si mi-am luat alt fond de ten,alt bronzer mai inchis,alte farduri :))))))) ca de...trebuia sa imi iau produse pentru tenul meu bronzat :D.Sper ca tu sa te tii de ce ti-ai propus:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Esti curajoasa, ai bagat multe la proiect, pe mine abia ma tine cu 2-3 produse :))! Bafta ! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. iar eu sunt total de acord cu claudia:))) !!

    RăspundețiȘtergere
  7. succes...imi amintesc ca am avut o singura data un incontrolabil impuls de a cumpara orice vedeam...dar orice vedeam,fie ca aveam nevoie sau nu.Haine,farduri,gablonturi, mi-am cheltuit saptamana aia toate economiile pe prostiute. plecam in pauze de la scoala cu geanta cu tot,ca magazinul e aproape,si ziceam ca ma duc pana la baie, si indesam in geanta ce cumparam(oje, farduri,gablonturi) si cand ajungeam cu geanta burdusita ziceau colegele "Iaaaaaar mai???".bineinteles ca nu rezistam si le insiram pe banca,si ziceau "doamne,iar,doamne??" Slava Domnului ca a trecut ca altfel nu stiu unde ajungeam.

    RăspundețiȘtergere
  8. si apropo,ciudat,dar luna asta nu mi-am cumparat absolut niciun produs de makeup,ingtijire,etc, in afara de 5 mostre de fdt de la Avon. Eee,am primit un deodorant nou ca mi se terminase celalat,si ocrema de fata,dar n-am cumparat deci...Ciudat intr-adevar.

    RăspundețiȘtergere
  9. Bravo pentru ambitie! Sper sa reusesti, desi e destul de greu :D Imi place mult culoarea rujului Elf. Puup! :*

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template