sâmbătă, 25 iunie 2011

Mini Avon Haul&Random

Hello.
Azi mi-a venit comanda la Avon si voiam sa va arat ce mi-am comandat.Cum nu mai pot cumpara decat un produs cosmetic luna aceasta( si acela va fi probabil un fond de ten de la Avon-cel nou), dar voiam sa comand ceva,am ales urmatoarele:
-Gel de dus exfoliant Lagoon-preferatul meu

-Portfard rosu-e dragut , insa nu stiu cat de mult o sa-l folosesc.Dar era la oferta.

-Masca pentru ochi(pentru voiaj,dar eu o folosesc cand dorm).Am testat-o azi si e placut sa dormi cu ea pe ochi.In  plus de cand am vazut filmul "13 going 30",mi-am dorit o masca pentru ochi.Am vazut pe un site,niste modele superbe,cu diferite pietricele,imprimeuri,etc.dar cam scumpe .Aceasta a fost 9 lei.

Ar mai fi crema de plaja cu SPF30,dar mom a luat-o asa ca nu o trec aici:D

Am aflat azi ca pot testa gratis o vopsea de par din gama ce va aparea la Avon.Si o sa ma vopsesc!Yey!Inca nu stiu daca o sa aleg o nuanta mai deschisa sau mai inchisa decat cea actuala.Voi ce imi recomandati?!


Si voiam sa va intreb despre noua infatisare a blogului,daca va place,ce parere aveti,ce ar trebui sa mai schimb la el?

Am avut noroc cu Lav , care m-a sfatuit sa schimb tema si m-a ajutat sa o si aleg.Multumesc mult.Apreciez.
Astept sugestii din partea voastra,pentru ca vreau sa va placa blogul , atat infatisarea sa cat si continutul.Iar in legatura cu ultima parte,dupa bac,am in plan sa fac posturi mai frumoase,mai elaborate.

Deci orice sugestie/reclamatie e binevenita.
Mai ales ca nu stiu cum sa aranjez mai bine toate gadgeturile din partea dreapta si as vrea sa-mi spuneti cum va este voua mai usor/placut la vedere...


Siii....am inceput sa fiu foarte stresata de Bac,desi nu are rost, I know.Poate  faptul ca au pus camere ma agita mai mult ca inainte si faptul ca in 2 zile dau prima proba.Am inceput sa beau cafea si sa stau pana tarziu sa invat.Iar in pauzele de studiu exersez aplicarea tusului ,mai exact codita aceea draguta de la exterior,care nu prea imi iese.Sau nu la ambii ochi....Eh,someday I will do it!

Pana atunci astept commenturile voastre si va urez la toate bafta(la bac sau alte examene) !
Pupici.Pa pa.

21 comentarii:

  1. Bafta la bac!!! si super arata blogul:)

    visit my blog: www.avondeea.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  2. cat de muuuuuuuuuuult imi place noul look !! <3
    bafta la bac ! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna
    De unde ti-ai comadat masca, ca de mult timp caut si eu una ca a ta.

    Bafta la bac ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Baftă la BAC!
    Îmi place mai mult noul asptect! Nu te supăra pe mine, dar cel vechi era cam urâţel:D
    La următoare comandă Avon îmi iau si eu exfoliantul că m-ai făcut curioasă!

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. @ancutza:cum spuneam si in postare,e de la avon cu 9 lei:D.Sa fie ms.

    RăspundețiȘtergere
  7. iti urez mult succes la bac...noul aspect e super cute...din pacte nu-ti pot da idei ca nu ma pricep deloc:D

    RăspundețiȘtergere
  8. @Litlle princess:MS:D.nu ma supar dar trebuia sa imi spui!!!eu il ador si tot pe acesta il folosesc de cativa ani:D

    RăspundețiȘtergere
  9. @avondeea:ms ma bucur ca iti place.o sa trec pe la tine pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  10. @dia:ms:D.sa fie!
    ma bucur ca iti place.poate iti vine ceva idee later.ma anunti;)

    RăspundețiȘtergere
  11. Uiiiiii ce frumos arata asa!!! SUUUPER LOVELY! Pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  12. Ador cum miroase Lagoon!:X Blogul arata tare cute. :)

    RăspundețiȘtergere
  13. bafta la bac...!


    Si gelul de dus lagoon e preferaul meu:D

    RăspundețiȘtergere
  14. Mult succes maine Mada:* iti tin pumnii:X

    RăspundețiȘtergere
  15. @anda:si mie imi place mult.glad you like it
    @irynuk:sa fie:D
    @madalina:ms mult>:D<.sper sa fie bine.trebuie sa fie bine:D.

    RăspundețiȘtergere
  16. Mada am uitat sa-ti urez Bafta la Bac!O sa vezi ca o sa fie bine!

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce look dragut are blogul:* Imi place
    Apropo bafta la bac, sper ca ai trecut cu bine d omana:*pupici

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template