marți, 28 iunie 2011

LOTD&Random

Hello.
Saptamana asta am spus ca postez mai rarut.Am idei,dar parca nu am timp de facut poze si scris...desi imi petrec timpul citind blogurile voastre...
Am stiut la romana ieri,am scris Iona.Nu mi-a placut deloc drama,dar bine ca am invatat-o:D.
Maine dau la matematica si sunt stresata pentru ca in momentul de fata simt ca nu mai stiu nimic:)).Sper sa ma pot concentra maine si sa fac bine;)).Pentru ca sa-mi mai oxigenez creierasul am iesit putin in oras si am avut motivul perfect ca sa ma machiez.
Mie mi-a placut ce a iesit.Sper sa va placa si voua(if not,say what's wrong so I can fix it)
Am incercat sa duc culoarea mai sus,cum ma tot bate la cap cinevaaa!:)),stie ea cine....si sa fac codita cat de cat:-s...Well,it's a start....

Voiam sa va arat cum arata camera mea pana ieri dupa-masa:))

Si sa va spun de o melodie,nu e noua,dar am ascultat-o la radio azi pe masina si m-a binedispus.Acum o ascult over and over:)).Sofatul si muzica ma relaxeaza :X...

Pupici:*.Sper sa revin maine cu o postare in care sa spun cat de happy sunt eu:))
P.S:la noi s-au pus camere in fiecare sala:|

11 comentarii:

  1. sa fi vazut tu cum arata a mea...parca trecuse uraganul pe acolo si la fiecare sesiune o redecorez la fel :))

    Machiajul imi place...mi se pare cev schimbat! IN BINE :D pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. @miu miu:o sa vad eu cum o sa fie in sesiune:))...ma bucur ca iti place.incerc sa ma perfectionez si sa fac si eu machiaje mai frumoase incetu cu incetu...

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-ar fi placut sa pui o culoare mai deschisa in coltul intern al ochiului,pentru a-ti lumina mai bine ochii frumosi !
    Baffta maine !
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  4. =)))) oo:)) Stii de ce rad(poate).
    Multa bafta maine:*

    RăspundețiȘtergere
  5. bine ca ai iesit sa te relaxezi :) Si la mine arata camera ca la tatari :)) plus ca nu mai puteam sa invat normal :)) stateam intinsa pe pat, pe burta.. cu capul in afara.. si caietele pe jos.. si ma uitam si pat la ele si citeam :)) sper ca ai inteles :))
    Dragut machiaj :) te pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Succes maine, machiajul mie imi place:)(parerea mea e cea a unei care e paralela cu machiajul:)))

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place atat de mult sa intru pe blogul tau acum :X:X e atat de vesel, de girlie!!
    Succes maine! Ai realizat bine machiajul, sunt de acord cu Honey insa. Oricum iti vine foarte bine!! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  8. incearca sa foloseti culoarea cea mai inchisa in coltul exterior apoi putin mai deschisa pe pleaoapa si sa o duci in sus, adica sa fie un degrade. Dupa forma ochilor eu asta cred ca ti s-ar potrivi :). oricum imi place machiajul, asi vrea sa vad si ceva culoare :x

    RăspundețiȘtergere
  9. Simplu si frumos, bafta la mate:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Ma bucur ca nu te-ai incurcat la subiectul cu textul dramatic. Din ce au dat la TV multi au gresit. Succes la matematica!

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template