vineri, 17 iunie 2011

Goodies:X+Vet Hospital

Si azi am cateva produse sa va arat.Am fost la Real,la Dm de fapt si mi-am luat un deodorant Balea.Mai am unul dar sunt f bune si doar 6lei!!!Am luat si la mama si la bunica cate unul:)).Chiar il recoamnd.Nu lasa urme,nu pateaza,miroase frumos si persista binisor.
Mi-am luat unul dulce cu pitaya:D

In real la cosmetice e un rimel de la Rimmel I think:-s... cu 10 lei la oferta,asa ca sa va grabiti sa luati daca vreti.Eu am deja 2 asa ca nu am luat (Oriflame si Flormar)

Siii...Am primit azi coletul de la Pinkie care e o scumpa si ii multumesc mult:D

Am intrebat-o odata pe blog despre Iwostin si a zis ca nu mai foloseste lotiunile de la ei si mi le da mie sa le incerc,decat sa le tina degeaba in dulap.Msss>:D<

Iata ce am primit:D
-Lotiune tonica purificatoare
-Gel pentru spalarea fetei
-Emulsie matifianta
-Crema de noapte

Toate sunt pentru piele sensibila,grasa,cu tendinte acenice:D
Si cremele au picat la fix pentru ca am terminat aseara crema de la Ivatherm(de fapt am cam terminat-o de cateva zile,dar mai trageam de ea,sa iasa ceva,pana vin astea:)) )
De azi incep noul tratament.Astept doar indicatiile de la ea sa stiu sa le folosesc in ordinea corespunzatoare:))Sper sa mi treaca cosurile sa am pielea mai fina.O sa revin pe parcurs cu impresii.
Ms din nou>:D<
I am so happy!!!

Si voiam sa va spun ca azi am dus cateaua prietenului meu la spitalul veterinar.Are o alergie.Am ramas impresionata de doctorii de acolo,de atentia si grija acordata animalelor.Erau si alti catei bolnaviori acolo.M-am jucat cu unul din el.Locul e foarte ingrijit si lumea e draguta cu tine.Chiar m-a impresionat.Preturile sunt acceptabile I think...Un sampon 11 lei si consultatia a fost gratis pentru ca avea programare(tura trecuta a platit-o ca nu era programat).Fetita a stat cuminte in masina si la doctor,dar e fricoasa si nu umbla singura .
A dus-o in brate pana acolo.Pare mare si initial imi era teama de ea,dar e asa de dulce si scumpica:x.E de rasa si o cheama Sheba.Anyway ma bucur ca exista si oameni care se paorta frumos cu animalele si le trateaza :).

Voi ce ati mai facut?
Pupici:*
Vedeti ca am revenit?I told you so:P.si ma bucur ca s-au inmultit followeri de ieri pana azi.Multumesc>:D<

4 comentarii:

  1. Ma bucur ca in sf au ajuns la tine! Eu imi amintesc ca le foloseam asa: Seara ma demachiam, dadeam cu lot tonica, ma spalam cu gelul si apoi dadeam cu crema de nooapte. Dimineata ma curatam cu gelul si apoi ma dadeam cu crema matifianta si apoi ma machiam. In zilele in care nu folosesti machiaj, poti sa iti cureti fata cu lot tonica de mai multe ori pe zi. Ideea este sa iti cureti fata bine bine de cel putin 2 ori pe zi. Eu mi-am mentinut acest obicei si acum, chiar daca nu mai folosesc produse pentru acnee. Si in general sunt de parere ca trebuie sa folosesti produse din aceiasi gama pentru rezultate eficiente. Sper sa iti mearga cu ele, daca nu..sa renunti!

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce dragut e cutuu !!
    sa sti ca acelasi deodorant il am si eu :D
    e bunicelD:

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce caine mare:))) Mie mi-ar fi fost frica:)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa ne zici cum ti se par produsele Iwostin!
    Si binenteles...sa le folosesti cu placere :)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template