miercuri, 15 iunie 2011

Flormar!!!Crackle and more...(long post)

Daa,am revenit.Nu am scris ieri nimic,caci nu aveam idei interesante si decat sa scriu doar asa,mai bine nu.Azi mi-a ajuns coletul dela E-cosmetics,carora le multumesc pentru produse:D.Si celor de la flormar desigur.
Sunt foarte fericita pentru ca eu nu am avut nici un produs flormar si imi doream f mult.Chiar cand am plecat de la Tm ,eram deja in masina,am vazut un  magazin care avea afis ca au produse flormar si eram foarte ofticataca nu am reusit sa intru .
Eh,norocul mi-a suras.

Am deschis coletul(ma asteptam sa fie o cutiuta mica,cand colo nu:P) si am gasit o gentuta aurie cu emblema de la Flormar,iar inauntru goodies:D

Oja roz:D,un luciu de buze si un rimel(toate de la Flormar)

Sunt atat de incantata de oja si de rimel.Si de luciu,dar rimelul era pe lista de cumparaturi.Voiam sa cumpar de la Avonu unul,caci e pe gata celalalt.Si cu ocazia asta m-am indurat sa-l arunc pe cel vechi de la Avon,care cred ca era cam de prea mult timp acolo,desi il foloseam rar.Si azi nu m-am dat decat cu fdt,asa ca am putut sa ma dau cu rimelul(parca as fi stiut :)) ) si sa vad cum e.E super:D.O sa le fac review la toate.

Si pentru ca eu nu prea am oje,mi-am cumparat 2 oje azi:D.Una alba una neagra ca sa am baza pentru cea roz grafitii:D.

Iata aici ce a iesit:D
Imi place ca are indicatii pe cartonasul acela de pe capac(4min sa stai cu baza alba apoi te dai cu roz si astepti 30 secunde:X)Si chiar asa e.Te uiti la unghie si vezi cum crapa:))
Stiu ca am dat pe langa,de aia nu mi place mie sa ma dau cu oje :)).It's not my thing.Dar ce nu fac de dragul artei:)).My mom vrea si ea:D.E impresionata:))


 Daca folositi un lac incolor deasupra , vor arata si mai bine si culoarea arata mai frumos,e mai puternica.
Recomand?DA!:X

Apropo,unghiile mele sunt micute pentru ca!Mi-am dat jos gelul de pe unghii(special pentru oja asta) singura cu acetona si pila si le-am si taiat.

Deci apreciati:))...Glm:P.dar,da pentru asta mi-am dat eu sg jos gelu:D


P.S:1)Azi am fost cu bicicleta la plimbare:x.Felt so good:D.
2)Ce idee mi-a venit:D.Asa cum sunt seturile de manichiura frantuzeasca sa se faca set de 3 oje de crackle(o baza laba sau ce culoare e potrivita oje,o oja crackle siun top coat):)).Sunt geniala,nu?:))

13 comentarii:

  1. de ce nu si base coat ?!?! haha
    super postare
    vreau si euuuuuuuuuuuuuuuu

    RăspundețiȘtergere
  2. frumoase ! si mie mi-a venit astazi comanda de pe e-cosmetic ,mi-am comandat un graffitti mov si unu albastru ! cel albastru l-am incercat si sunt incantata de el !:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Waaaa ce super e manichiura;;)! vreau si eeeeu!

    RăspundețiȘtergere
  4. Maine trebuie sa fac si eu postarea8-):))) Sa folosesti produsele cu mult drag:* Te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Hi hi, asta o am si eu! Mi-am amintit ca ar trebui sa-mi fac unghiutele, le am mici mici si eu, pentru ca s-au rupt 3, iar pe restul..le-am rantait. :(

    Sa te bucuri de produse, sunt curioasa cum e rimelul!

    RăspundețiȘtergere
  6. am castigat si eu,dar inca nu am ales nuanta.frumoasa asta roz.pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. arata foarte bine!!
    Eu inca nu am incercat crackle...dar nu stiu,mi-e teama ca nu m-ar prinde :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Explica-mi mai exact in ce zona ai vazut magazinul ala ce avea afis cu Flormar, please, please, pleaseeeee!

    RăspundețiȘtergere
  9. ce frumoase sunt!!!!

    dar de ce le-ai dat jos si nu ai pus peste gel?

    RăspundețiȘtergere
  10. multumim Madlen, ma bucur ca iti place oja. O mica rectificare totusi: site-ul se numeste
    www.e-cosmetic.ro
    Stiu e nebunie cum au aparut tot felul de combinatii pe langa al nostru; deci e-cosmetic.ro (fara "s" si cu liniuta). O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  11. super dragut cadoul de la e-cosmetic.. sa le folosesti cu placere

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template