miercuri, 8 iunie 2011

Carticele Sephora

Ok,cred ca suna cam ciudat titlul.Dar nu am gasit o denumire a acestortruse de farduri si forma lor e de carticica:D
Despre ce e vorba.Am primit in acel colet minunat de acum o luna,4 farduri sephora!!!
Doua din ele sunt mono-uri (pe negru si navy) -sunt divine...Negrul il folosesc umed pe post de eyeliner:X
Si doua truse ,,de fapt sunt duo,intr-un ambalaj ce-ti fura ochii:X
Ok...Deci cele 2 sunt:Cyber Beauty si Vinyl Vamp(pozele sunt luate de pe blogul lui koko,caci aseara aparatul meu nu facea pozele cum trebuie si azi aparatul e la mama:D)

 Ambalajul e super cute:X...E ca o carticica mica,iar la capat are un ...aaa...cum sa ma exprim...poate fi prinsa ca un breloc de ceva...Asa..intelegeti voi:P
Eu le-am tot admirat dar nu le-am prea folosit.Dar aseara mi s-a pus pata pe cel cu gri si maro si am zis sa si vorbesc despre ele ,cu ocazia asta.Si o sa scriu despre ambele ca sa nu ma repet pe viitor.


Culorile sunt asa: una fff pigmentata,una mai putin pigmentata(in ambele carticele)
Arginitul acela e super pigmentat .Iar pe ochi arata foarte bine,mai ales la un machiaj de seara,de club...Maroul nu e asa de pigmentat,iar in cazul celailalte carticele acel gri spre alb(cel din dreapta mai precis) nu e la fel de pigmentat.

Imi place mult -ambalajul
-pigmentatia(e corect zis asa?!:)) )
-sclipiciul

Nu imi place ca pica din sclipici pe fata...Eu m-am dat cu pensula Fan ,dar nu a functionat,asa ca am mai pus niste pudra in locul unde picase sclipiciul si a fost ok..Pe viitor o sa stiu sa protejez cumva zona de sub ochi:P

Aaa...am uitat sa spun..In carticia e si o mica oglinda,asa de efect..foarte scumpica:X...si dedesupt scrie nr carticelei(eu am 3 si 6) ,numele ,made in france,ww.sephora.com:P
Iata niste poze facute cu aparatul meu "grozav" aseara,asa pe la ora 10:P



Pupici:*

10 comentarii:

  1. E foarte dragut fardul. In cazul in care mai cade sclipici poti sa-l elimini lipind scoch (sau cum se scrie :)) ) pe portiunea unde ai sclipici dupa ce ai terminat de aplicat fardul:d

    RăspundețiȘtergere
  2. @Byutzika:ms de sfat.o sa tin cont:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie imi lipseste doar aia aurie :)) Nu le mai folosesc de mult, dar mi-au placut cum arata si voiam sa am toata colectia :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce misto sunt! as vrea si eeeeeeu:(
    :*

    RăspundețiȘtergere
  5. We love the blog, wonderful and are going.
    Glorinha and Roger Rinaldi
    Creators of the earring look of the day outfit of the night
    http://sbrincos.blogspot.com
    bjs.

    RăspundețiȘtergere
  6. sunt f dragute, nu stiu cum de nu le-am vazut pana acum :)

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template