luni, 20 iunie 2011

Bronzing powder:Sephora versus Elf

Azi am dat proba scrisa la engleza(ma rog,competentele).Maine e oralul si apoi urmeaza greul...A fost foarte usor azi si foarte distractiv.
Anyway,vreau sa incep postarea prin a le multumi fetelor care m-au sustinut azi(se stiu ele care) si lui Lav ca m-a atentionat asupra fontului si l-am schimbat pentru ca sa intelegeti scrisul mai bine.Cand mai sunt probleme de genul,va rog lasati un comment sau dati-mi mail.Nu e nici o problema.Mie imi placea scrisul,dar era greu de citit ce-i drept.Am observat si eu azi:D.Daca va deranjeaza/displac culorile blogului sau alte lucruri va rog sa ma anuntati.

Acum revenind la postare...de o vreme incoace folosesc bronzerul de la Sephora,desi il am si pe cel de la Elf.Azi m-am gandit sa va vorbesc despre amandoua putin.

Pe cel de la Sephora scrie fond de ten compact matifiant,dar vanzatoarea l-a recomandat pe acesta ca  fiind bronzant.Soooo...
Pe cel de la Elf  l-am luat inainte,din curiozitate , dar nu-l prea foloseam pentru ca mi se pare cam inchis pentru everyday make up...

Am inceput sa ma documentez despre aplicarea sa si cel mai mult m-a ajutat my bff , care se pricepe foarte bine la machiaj (in  curand o sa-si deschida si ea blog,sper) si mi-a aratat ce si cum...de cateva ori...pana am prins ideea:))

Deosebiri:


Aspect: Sephora e mat,iar Elf are particule de sclipici in el.
Cantitate : Sephora-9g;Elf ~4g.

Asemanari:

Ambalajul:e foarte dragut si profi la aman2...Cel de la sephora are si un compartiment inauntru unde e o oglinda si un buretel,iar cel de la Elf are si un blush si o oglinda mare.

Pigmentatie : ambele sunt foarte pigmentate
Rezistenta : ambele rezista destul de mult

Concluzie:

Ambele sunt foarte frumoase,dar cred ca folosite in momente diferite ale zilei.Eu il folosesc aproape zilnic,cand merg in oras , pe cel de la Sephora.Mi se pare ca e o nuanta mai calda,mai placuta de maro.
Seara insa cel de la Elf merge foarte bine.Nu numai ca e putin mai inchis , ci are si particulele acelea care dau un glow aparte.

Cel de la Elf  e  comparat cu Nars Laguna si foarte laudat de fete pe siteul Elf/bloguri,asa ca pentru pretul de 18 lei chiar merita sa vi-l cumparati.
Preferatul meu ramane insa Sephora pentru moment.
Voi ce bronzer folositi?

P.S:Am decis sa incep din nou postarile din seria Lectia de machiaj,de maine.Inca nu am ales tema , dar ma voi gandi la una interesanta(din carte of course)

Pupici
Si o rugaminte:cei care nu sunt interesati de ceea ce scriu sau nu le place ce scriu/cum scriu va rog dati un click pe  X (sus in dreapta) si s-a rezolvat problema .It's that easy.E mai civilizat asa.

7 comentarii:

  1. Mmm o sa imi fie greu sa ma hot. la cateva produse cand calc in Sephora ! :)
    Daca isi deschide prt da blog sa pui link :D
    Ti-am tinut pumni frumusicooooooooo:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Heeeii , si eu ti-am zis de font :)).Nah , nu am mai intrat pe net de 3 zile , ce vrei?:P
    Ma bucur ca iti place cel de la sephora 8-> !
    Am si eu un bronzer elf, dar arata altfel :)).E cel cu 4 nuante! Desi la prima vedere nu mi-a placut si am zis ca nu-l voi folosi niciodata , l-am incercat intr-o buna zi ...Si se atunci nu pot trai fara acest bronzer:)).Stii ca nu iubesc produsele elf, dar asta chiar e ok:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa stii ca vanzatoarea aia era pe alta lume de ti-a zis ca e pudra bronzanta :))dar tot raul spre bine, eu am o groaza de fonduri de ten mai inchise pe care le folosesc drept contur...am si eu fdt de la Sephora, nuanta potrivita mie, si e foarte bun ca fdt, daca gasesti nuanta ta ti-l recomand :)!
    Iar cel de la Elf imi plaaaaace ca rezista mult si bine!
    Si cu blogul, cum am si zis, daca te stresezi pentru orice, faci riduri...daca nu le place sa nu citeasca si gata ;)! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. X,X,X,X,X,X,X,X,X !! E ATAT DE SIMPLU!
    TE PUP SI TINE-O TOT ASA !!:)

    RăspundețiȘtergere
  5. He he, merci, nu era nevoie sa-mi multumesti oficial :D Cat despre comentariile rautacioase..bravo ca nu le bagi in seama. Unii nu stiu ca in spatiul virtual poti alege ce sa citesti si ce sa ignori daca nu iti este pe plac. Asta e, imaturitatea este la moda in zilele astea.
    Eu te sustin! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu il am pe cel de la elf,este intradevar ceva mai inchis.Succes la bac si pe mine ma asteapta infernul peste 2 ani:)) :*

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template