miercuri, 29 iunie 2011

Benefit Day

Azi am scapat de o povara de pe suflet.Timp de 3 ore am gandit intens problemele la mate.A iesit ceva,o sa vad eu duminica cat de bine am facut.Dar e o senzatie placuta ca am scapat!Mai e biologia,urata si ea,dar mai am timp sa o repet :)
Voiam sa va multumesc pentru commentarii . Si chiar imi place sa-mi spuneti ce am gresit, ce ar fi trebuit sa fac,etc.Altfel nu am cum sa invat.O sa fac si un machiaj mai colorat.Pe vineri dupa-masa probabil cand termin cu bacu!!!Galbenul am vazut ca se poarta asa ca poate incerc si eu cu galben.Sau albastru(ca e my fav)
Azi o sa fac review la toate produsele benefit pe care le am.

Nu sunt multe asa ca am zis ca le pot face intr-un singur post.

O sa incep cu fardul crema in nuanta Pre-nup.
Eu il folosesc ca o baza.


Ce imi place:
-culoarea rezista pe ochi
-nu se strange (cum scrie si pe el e creaseless cream)
-e  foarte pigmentat
-cantitate(4,5g)si ambalaj dragut ,practic.

Ce nu imi place:
-e sidefat
-singur nu poate fi purtat pentru ca o culoare foarte puternica si sidefata

Al doilea produs este un fard crem superb,nuanta Low Profile



Ce imi place:-e pigmentat
-e o nuanta placuta de crem
-poate fi folosita ca o pudra(pentru zona de sub ochi)
-cantitate mare(3,50g)+ambalaj simplu,profi.

Ce nu imi place:
-e prafos:|
-desi pe deget se ia imediat culoarea,pe pensula e mai greu.Trebuie sa insisti.

Am ajuns la preferatul meu:Highbeam


Ce imi place:
-aplicator practic
-ilumineaza foarte bine
-se intinde usor
-ambalaj mic,practic,usor de purtat cu tine in geanta/portfard

Ce nu imi place:
-cantitate mica
-se termina usor:((

Ultimul,dar nu cel din urma:Luciu de buze I'm with the band


Ce imi place:
- nuanta placuta
-rezistenta pe buze
-ambalaj(mereu il port in geanta cu mine-e foarte mic si dragut;)) )

Ce nu imi place:
-nu cred ca e ceva ce sa nu-mi placa.Sau nu stiu eu sa fac review la luciu de buze:)) But really...

Voi ce produse aveti/v-ati dori de la benefit?

See ya.Am plecat in oras:D.Pupici:*

P.S:curand urmeaza un giveaway.(dupa bac:)) )

11 comentarii:

  1. Highbeam este si preferatul meu. <3

    RăspundețiȘtergere
  2. ce de mai ai :X un indiciu mic? cu ce e ga ;)) ? pupiiciii

    RăspundețiȘtergere
  3. vreau si eu high beam :(((((
    succes :x hai ca stiu ca poti :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Deci fara nici cea mai mica exagerare ...te adorabilicesc !!!
    De vro luna cautam un inlocuitor pentru un fard si acesta de la benefit este genial :X , cat costa ?

    RăspundețiȘtergere
  5. @didi:pff...eu l-am primit pe acesta.nu stiu cat costa,dar daca vrei un fard pigmentat si crem,gen nuanta din paleta oh so special,este un mono suoerb de la flormar,nuanta016.i l am luat eu la o prietena si e ff frumos.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mersi , chiar ma gandeam azi sa imi iau de la flormar dar chiar nu aveam o confirmare ca ar fi bune .

    RăspundețiȘtergere
  7. @didi:npc.mie imi plac mult fardurile flormar;))

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template