miercuri, 1 iunie 2011

1 iunie!!!

Hello.La multi ani!!!
Azi , de ziua noastra,pentru ca am fost cumintica am si primit cadouri;))dis de dimineata,cand am coborat la calculator am gasit asta:
Si sub hartie erau banuti;))....
Iar mai apoi am primit un aviz si la posta , in colet , ma astepta minunatul si mult doritul NYX Jumbo Milk:X!!!

De asemenea voiam sa pun o poza cu mine de acum 4 ani, cand am folosit pentru prima data fdt si eram super incantata:))...Atunci faceam pozele de clasa a8a...Eram asa copila,asa frumusica:X....

La mine in oras cred ca e sau a fost ceva spectacol pentru copilasi,caci in parc se auzea numai Gummy bear:X...M-am plimbat putin pe acolo...era sarbatoare,erau copilasi care fugeau...zici ca sunt o baba de 60 ani si-mi amintesc de copilarie:))..nuh,dar mi dor sa nu am probleme,doar sa ma joc si sa desenezX:....
Pupici:*...

12 comentarii:

  1. La multi ani!!
    Sa te bucuri de ziua asta! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce gest dragut din partea parintilor tai!:X

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani:x mititico:)) Eu ma duc sa imi ridic cadoul de la my love:)))

    RăspundețiȘtergere
  4. ce gest frumos :X
    la multi ani, copilash :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Un gest tare frumos din partea parintilor tai!
    Tu era frumoasa, acum esti si mai frumoasa!
    La multi ani scumpo!:*

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani! :* ce dragut din partea parintilor tai :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai un blog award pe blogul meu:*
    http://dedeeasclothes.blogspot.com/2011/06/blog-award.html

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce dragutt :D:D !!
    Abea astept sa aud despre milk :P

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template