marți, 17 mai 2011

Sigma Giveaway

Iata ca am ajuns sa fac si eu un Sigma giveaway.Nu l-am facut pana acum,pentru ca voiam sa detin eu mai intai pensula si doar apoi sa pot oferi una la fel cuiva.(nu eu,sigma,but anyway)
Azi am ridicat-o si nu am avut probleme la posta vamala.In5 minute era in manutele mele si nu am avut rabdare pana acasa asa ca am deschis coletul pe drum,pe oras:))
E super fina.De abia astept sa o folosesc.


Reguli:
-Sa fiti follower al blogului
-Sa lasati un comment cu numele de gfc si mailul
-Sa raspundeti la una din intrebari:
"Cat de importante sunt pensulele pentru voi in realizarea machiajului si de ce?"
sau
"Care este pensula voastra preferata si de ce?"

Deadline:25 mai

28 comentarii:

  1. Buna,te urmaresc prin GFC cu numele de Itsa
    e-mail: itsa17@yahoo.com
    Pentru mine pensulele sunt foarte importante in realizarea machiajelor deoarece imi permite sa amestec anumite culori si sa aiba un finisaj "profesional"

    RăspundețiȘtergere
  2. Hello!
    GFC: Little Princess
    E-mail: mirunika_iloveu@yahoo.com
    Pensulele sunt importante in machiajul fetei mele in special:). Machiajul tenului face diferenta intre un machiaj reusit si unul mai putin reusit din punctul meu de vedere

    RăspundețiȘtergere
  3. Bunaaa! Ce bine imi pare ca sunt prima care lasa comment :)) Pensula mea preferata din cele detinute pana in acest moment este cea angled, pt aplicarea blush-ului, de la Sephora, deoarece nu numai ca aplica foarte frumos blush-ul, dar si dozeaza f bine cantitatea de produs. O ador!
    GFC: Aura Trandafir
    Mail: aura[dot]trandafir[at]yahoo[dot]com
    Te puuuup!

    RăspundețiȘtergere
  4. io,io,particip si io.
    modniza-prin GFC.
    adamstella2000@yahoo.com
    vreau tare pensulica ,o sa particip unde se poate ,poate o sa am si eu. E important pentru calitatea machiajului.multumesc

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna
    Te urmaresc prin GFC cu numele descude
    Adresa de mail:ely_2ss@yahoo.com
    Din pacate am doar o singura pensula pt aplicarea fardului,dar cred ca e e foarte important sa ai pensule de fiecare tip pt un machiaj de calitate.
    Pupici si multumim pt ca ne dai sansa ca una din noi sa aiba aceasta pensulica

    RăspundețiȘtergere
  6. Particip
    GFC: Cris
    Email: neith4u at yahoo dot com
    Nu am nici o pensulica, asa ca nu pot vb din experienta..insa cred ca ar imbunatati aplicarea produselor si altul ar fi rezultatul final.

    RăspundețiȘtergere
  7. Hihi,imi incerc si eu norocul...poate-poate oi castiga si eu o pensulica din asta 8-> din atatea giveaway-uri Sigma.. :D
    GFC: Bia'a
    adresa de mail: biasaysno@yahoo.com
    Pensulele sunt extreeem de importante.Sincer nici nu-mi vine sa cred cum ma descurcam cu buretei inainte sa detin pensule.Nu am cine stie ce pensule de la vreo firma(am pensule Fraulein si una ELF),insa cele pe care le am ma ajuta sa-mi fac treaba asa cum vreau(sau aproape,mereu e loc de mai bine).O pensula buna este ceea ce completeaza o idee frumoasa de machiaj pentru ca degeaba ai ideea si culorile,daca folosesti buretei care,sincer,nici nu se compara cu aplicarea precisa,sigura a pensulei.Sa nu mai spun de pensulele pentru fond de ten,pudra,blush,care pentru mine sunt esentiale.Pensulele bune aplica asa cum trebuie,fara a incarca prea mult fata,fara a creea aspectul acela de masca(bineinteles daca nu exageram noi cu cantitatea de produs aplicat).Pentru mine,pensulele sunt must-have in realizarea unui machiaj.
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna!
    GFC: Matzzza`s profile
    E-mail: addddeee@yahoo.com
    Pensulele sunt ustensilele indispensabile pentru realizarea unui machiaj profesionist. Sunt precum pensoanele pentru pictor s.a.m.d. Eu una cred ca fiecare dintre noi ar trebui sa aiba cele 3 pensule in cutiuta cu machiaj: pentru fard de pleoape,pentru fdt si pentru pudra.

    Multumim pentru acest superb giveaway. Imi doresc tare mult o pensula Sigma:)


    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna!Te urmaresc cu numele de Adriana, iar mailul meu este: adriana_cavaleru@yahoo.com.
    Pentru mine pensulele au devenit importante pentru ca ma ajuta sa imi perfectionez machiajul, dar atunci cand nu sunt acasa si nu le am dupa mine, ma descurc cu ce am pentru un machiaj natural sau mici retusuri si nu le mai consider atat de importante..Insa, pentru un machiaj mai complicat, de seara, devin foarte importante.Iar daca nu le-as folosi zi de zi, mi-ar fi mai greu sa lucrez cu machiajul si nu m-ar bucura la fel de mult rezultatul obtinut.
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna,te urmaresc prin GFC cu numele Dana Butnaru si adresa mea de mail este butnarunicoletadaniela@yahoo.com
    Pensula mea preferata in acest moment este stipple brush pentru ca imi place foarte mult cum aplica fondul de ten,obtin un aspect foarte natural.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna!
    GFC: Ada Make-up
    E-mail: mititelu_andreea@yahoo.com
    Cat de importante sunt pensulele????....Pai acum fara pensule nu m-as vedea, nici nu mai stiu sa folosesc bureteii:)). Iar pensula preferata... Blush si Pudra(sunt 2), nu as renunta la ele ever!

    RăspundețiȘtergere
  12. Heei :o3 .
    Gfc:Dariaa
    Emai:pitikss@yahoo.com
    Pensula mea favorita e powder brush de la elf ! Pur si simplu imi aplica fondul de ten mineral foarte frumos si il blenduieste cum trebuie !
    Sa fie cu norocccccccc ! :(

    RăspundețiȘtergere
  13. GFC: m_m
    Email: cup_of.coffee@yahoo.com
    Pensula mea preferata e cea de blending de la Elf (e singura pe care o am de fapt). Imi place pt ca atunci cand o folosesc rezultatul arata mai profi decat atunci cand folosesc doar buretei.

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna!
    GFC: Mad@
    email: mada_3187@yahoo.com
    Pensula mea preferata este cea de blending deoarece aceasta pensula ajuta la finalizarea machiajului si ii da un aspect uniform, facand trecerea dintre culori foarte lina si frumoasa.
    Te-am pupat! :*

    RăspundețiȘtergere
  15. Hey!
    Te urmaresc prin GFC cu numele de sweety.lizy
    E-mail: sweety.lizy@yahoo.com
    Pensula mea preferata este powder brush deoarece o folosesc zilnic pt aplicarea pudrei cat si pt blush :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Imi incerc si eu norocul tocmai pentru ca pensula de fond de ten este cea mai importanta pentru mine, mi se pare ca pensula face totul iar F80 este foarte laudata si mi-ar face mare placere sa am ocazia sa o folosesc.

    Te urmaresc cu Adina si mail-ul este adynas [at] ymail.com

    Pup

    RăspundețiȘtergere
  17. GFC: Stefania
    Email: stefania.loredana@gmail.com
    Pensula mea preferata este cea de fond de ten pentru ca aplica fondul de ten cu precizie si imi lasa un aspect natural, fara sa imi incarce tenul.

    RăspundețiȘtergere
  18. buna
    te urcaresc cu numele Li Li
    e-mail: lili_adder[at]yahoo[dot]com
    pensula mea preferata este cea pentru blush, pentru ca blush-ul nu imi lipseste din machiaj

    RăspundețiȘtergere
  19. hello!
    - te urmaresc prin GFC: Alexandra Stefan
    - email: julietalexy@gmail.com
    - pensula mea preferata este cea de fond de ten, de cand am inceput s-o folosesc se vede clar o diferenta la aspectul tenului, fiind mult mai bine asezat fondul de ten :)

    RăspundețiȘtergere
  20. ce giveaway frumos. pensulele sigma am auzit ca sunt minunate. mi-as dorii sa verific :D
    gfc andrewtza_luv
    mail: andrewtza_89@yahoo.com
    pensula me preferata este cea ptnru blending. Imi place sa ma joc cu culorile si sa vad ca face treaba in locul meu;)) tocmai din acest motiv pensulele sunt atat de importante pentru mine.

    RăspundețiȘtergere
  21. Buna!!
    te urmaresc prin gfc maroon candy
    email:little_miss_naughty29@yahoo.com
    Cam greu de spus...dar pensula mea preferta este fara doar si poate cea de fond de ten pentru ca imi place sa am un ten perfect..in prezent o folosesc pe cea de la oriflame.Mi se par foarte importante pensulele deoarece pot schimba radical un machiaj.Iar cea pt fondul de ten este un exemplu foarte bun.
    P.S.imi place foarte mult stilul tau si mai ales faptul k esti sincera si deloc rautacioasa:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  22. hello...ma inscriu si eu:)
    Nu stiam ca ai un astfel de giveaway..am vazut pe mai toate blogurile insa nu m-am inscris, pana acum cand am vazut la tine:)...
    cel mai mult imi place pensula pentru blush pentru ca e oarecum multifunctionala: o folosesc si la blush si la bonzer, dar o pot folosi si la pudra pentru fata in cazul in care nu am una speciala...:)

    te urmaresc cu numele de Bondarica
    e-mail: blaiedutz@yahoo.com

    Succes:*

    RăspundețiȘtergere
  23. Salut! Eu te urmaresc prin GFC cu numele Julia.

    Am sa raspund la intrebarea: Cat de importante sunt pensulele pentru voi in realizarea machiajului si de ce?

    Pensulele reprezinta pentru mine o parte vitala din procesul realizarii unui machiaj. Fara pensule nu poti obtine un finish frumos si uniform al fardurilor de pleoape sau al fdt-ului. Daca as avea de ales intre a ma machia cu degetele sau a iesi nemachiata pe strada cu siguranta as alege a doua varianta:)
    Pensulele transforma un machiaj!

    Succes tuturor participantelor! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  24. Poate am noroc ! :D
    Te urmaresc cu numele cu care las si commentul.
    Emailul meu e charmy_bunny@yahoo.com

    Pensulele sunt un element important care fac diferenta dintre un machiaj profesional si unul amator.Desi nu detin pensule profesionale am invatat sa ma adaptez la ceea ce am :D

    Pensula mea preferata e cea de blush !

    (\_ _/)♥
    (='.'=)♥
    (\_ _/) ♥
    Kisses from Honeÿ Bunny

    RăspundețiȘtergere
  25. buna,te urmarescu prin GFC cu :Gabriela.mail'ul meu este:abiro2001@gmail.com.Pensula mea preferata este stipple brush.o folosesc in special pentru aplicarea fondului de ten lichid.imi place enorm cum arata tenul si efectul airbrush ce mi-l ofera pensula.

    RăspundețiȘtergere
  26. Buna!Te urmaresc prin GCF cu numele AliArt, mailul meu este aliart_handmade@yahoo.com
    Pensula mea preferata este cea de blending pentru ca eu ma machiez cel mai mult la ochi si imi este indispensabila pentru a obtine un machiaj frumos blenduit, fara a se observa in mod neplacut limita dintre culori:)
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  27. buna

    te urmaresc cu numele sweet lory
    e-mail: sweetyblue_1986@yahoo.com
    pensula mea preferata este stipple brush. O folosesc in fiecare zi pentru aplicarea fondului de ten si sunt foarte multumita de rezultate.

    RăspundețiȘtergere
  28. Salut!Te urmaresc cu numele alex517fm iar adresa mea de mail este alex517fm@yahoo.com .
    Pensulele sunt destul de importante pt realizarea unui machiar impecabil pt ca sunt instrumente care iti ofera precizie in aplicarea culorilor.
    Pensula mea preferata este cea stipple pe care o folosesc in aplicarea fondului de ten :)

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template