luni, 9 mai 2011

Review fdt


Fondul de ten de la Yves Rocher l-am primit cadou de la Dedeea.Nu este plin,dar ea a vrut ca ea sa-l incerc si sa vad cat de bun e,caci ei i-a placut mult.Si toata saptamana l-am folosit tot pe acesta ca sa pot sa-mi spun o parere despre el.Oricum parerea mea despre fdt s-a schimbat mult de cand aplic cu pensula de stippling.Parca aproape toate imi plac:).Inainte ma tot gandeam de ce am luat atatea si nu arata bine pe fata mea?!(cand foloseam pensula de fdt Elf normala)
Acest fdt e putin mai inchis , e nuanta Teint medium.Aplicat cu pensula de fdt,arata murdar,foarte inchis si se duce de pe fata:-s…
Aplicat cu pensula stippling arata uniform,placut , natural si acoperirea e chiar buna.Am primit laude din parte colegelor , la adresa fdt folosit:D.Si mie imi place foarte mult.Rezista foarte bine aproape toata ziua,eventual mici retusuri in zona cu probleme(in cazul meu cateva cosuri).Ce ador la acest fond de ten e ca arata foarte natural si fin,placut estetic.Am fata de portelan,dar in acelasi timp natural,nu arata ca o masca.Banuiesc ca asta difera si de modul in care il aplici si cu ce.

Are 30ml ca orice alt fdt,iar sticluta mie personal nu imi place.De altfel e primul meu fdt care arata asa.Mi se pare ca lasa mult produs pe sticla in interior si se iroseste.Dar spre surprinderea mea,acesta se poate desface si atunci o sa iau probabil produsul ramas cu un betigas de urechi.Stiu ca exista un fdt la Avon,Ideal Shade, si din cauza ambalajului ramane mult pe sticla si nu se poate lua.

All in all imi place.Si as vrea sa mi cumpar din nou in viitor,dar nu stiu pe nimeni care sa fie reprezentant la aceasta firma si nici cat costa:D.Oricum eu incerc sa le rotesc pe toate,sa le folosesc si sa vad care imi place mai mult:P.

Si iata o poza cu noul meu adeziv si prima mea icnercare de a folosi gene false(acestea sunt din comert sapt asta vin cele de la Elf si nu le am lipiti prea bine:D..dar mai incerc:P)Ce ziceti?
Nu va luati de sprancenele mele pls pentru ca le las sa creasca sa le dau alta forma.Le am subtiat prea mult data trecuta.

Pupici:*

14 comentarii:

  1. Arata superb genele false, dar am si eu o intrebare, poate ti se va parea stupida insa cum le dai jos, nu te deranjeaza, mi-e tare frica sa incerc, sa nu-mi cada genele naturale.Mersi mult, pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Laura:Nici eu nu ma precep.Stiu ca exista soltuii speciale.Eu le-am dat acuma jos cu demahciant.Si nu m a durut.Sau cu un prosop bagat in apa calda parca citeam undeva.Alea naturale nu cad decat daca e nu stiu ce lipici si mai ales la genele individuale.Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti sta bine cu gene false :D !

    RăspundețiȘtergere
  4. chiar iti sta bine cu gene false.Trebuie sa incerc si eu!!!
    te pup.

    RăspundețiȘtergere
  5. la yves rocher nu trebuie sa cauti reprezentant:) iti comanzi singura! frumoase genele false:*

    RăspundețiȘtergere
  6. de unde ti-ai luat adezivul ?iti sta super cu gene! si eu caut pt banchet dar nu prea gasesc nimic sa imi placa

    RăspundețiȘtergere
  7. Cu timpul o sa iti afecteze genele naturale.Poti sa te uiti la Inna,celebra cantareata ce a patit de la gene false..

    RăspundețiȘtergere
  8. @manuelita92: adezivul l-am luat de la o fata de pe blog.Am intrebat o daca nu are de vanzare,dar se gaseste pe siteuri cu18 sau20lei.genefalse.ro sau gentutze.ro

    RăspundețiȘtergere
  9. Este foarte bun fondul de ten, il am si eu:D in general produsele de la ei imi plac foarte mult... eu fac comenzi de ceva vreme daca ai nevoie de ajutor sau vrei sa faci o comanda pot sa te ajut:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Mereu m-a atras, dar nu l-am cumparat din cauza faptului ca sunt disponibile doar doua nuante...:(

    RăspundețiȘtergere
  11. Hmm.. ciudat... in unele cataloage chiar sunt 2 nuante.. dar am si unele care au mai multe nuante.. 4 sau 5 nu mai tin minte exact... de obicei in cele de bun venit sau cele primite prin posta de la ei.. [comandate de pe site]...

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template