vineri, 20 mai 2011

Review Crema de corp Fa

Stiu,de mult trebuia facuta postarea asta.Am tot amanat-o din diverse motive.
Azi o sa scriu finally despre crema.Eu nu folosesc de obicei creme de corp.Mai mult de 2,3 zile nu ma tine (asa fac si cu curele de slabire , exercitiile sau curatenia:)) )
Dar am zis ca daca tot am primit o sa fac un efort sa o folosesc mai mult timp:D.
Ce pot sa spun despre ea?
Imi place mirosul.E asa fresh,placut.Intra usor in piele si o hidrateaza.Mirosul persista o verme si pe piele,asa ca seara,cand o folosesc adorm invaluita intr-un miros placut.Asta a sunat ca la tv,nu?:)).Serios,este buna,nu-mi dau seama ce pot zie de rau de ea.Oricum eu nu prea am experienta cu cremele de corp,dar aceasta imi place si chiar o folosesc.

Voi folositi de obicei creme de corp?De la ce firma si cu ce miros?
Kisses:*

2 comentarii:

  1. fa :)) tot in pragul de testare dar imi place la nebunie. e super si intra repede in piele :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu folosesc happy time de la nviea ! :X
    E asa buna pentru vara :(

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template