miercuri, 18 mai 2011

OOTD

Hello everybody:D
Eu am stat acasa si azi , insa am avut putina treaba pe oras si a trebuit sa ma machiez:))(gasesc motive zilnic:D)
Am vrut sa fac niste poze in oras,dar am uitat,asa ca  l-am rugat pe father sa-mi faca poze akasa,in curtea din spate:))
Nu e cine stie ce,dar eu m-am simtit bine azi imbracata asa:D


Iar machiajul a iesit dragut,zau,dar in poze nu se vede decat un roz simplu x(...trebuie alt aparat..clar!

Am pus si produsele folosite:P

Pupici si have a great day!

6 comentarii:

  1. vai,vreau si eu o astfel de gradina!Pacat ca stau la bloc :( !
    E foarte trist sa lucrezi la un machiaj ,iar aparatul sa nu surprinda culorile asa cum sunt in realitate.STIU CEL MAI BINE ASTA:)))!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoase-s pozele!:D Tare frumos e in gradina ta si tu esti simpatica rau!:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Hei...sigur ca poti imprumuta ideea cu produsele su 13 lei.Multumesc pentru comentariu,e mai greu la inceput.E e interesant articolul pe care mi l-ai dat sa il citesc...numai sfaturi bune.

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte frumoase foto!esti o draguta! pup,pup

    RăspundețiȘtergere
  5. ca de obicei salivez la produsele tale:X
    Imi place tare mult cum incerci diferite produse chiar daca iti plac unele..
    :*:*pupiciii

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu am probleme cu aparatul in unele momente :(( Trebuie sa faci poze mai des in gradina :*

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template