marți, 10 mai 2011

My hair is back to life

Voiam sa va povestesc despre parul meu care saracul a trecut prin multe lately.
Eu folosesc de ceva vreme samponul Clear si mi-a placut foarte mult.Apoi cand s-a terminat din lene si comoditate am inceput sa-l folosesc pe cel al mamei si anume Garnier Fructis pentru par vopsit.Iubesc mirosul de struguri(i think) si felul in care imi face parutul moale.Dar s-a terminat si acesta:)).

Si intr-o zi pe cand eram la shopping cu mama am zis ca in loc de Garnier Fructis pe care il folosisem inainte sa cumparam Garnier cu aloe vera.Parea interesant si-mi placea mie ambalajul.
Si l-am folosit acum 3 zile.Ieri parul meu a fost groznic.Era plat,lins,fara volum si ca sarma .Arata de parca nu fusese spalat de 10zile si eu tocmai il spalasem cu o seara inainte.Asa ca m-am enervat si am cautat disperata dupa samponul Clear,cel galben pentru par gras.Azi am parul din nou frumos si plin de volum,rebel,ca inainte,datorita acestui sampon.I love it.Si desi costa putintel,o sa-l tot cumpar:D

P.S:Din pacate nici masca de la Pantene nu mi-a facut bine.In prima zi parul era moale,dar apoi era gras si arata urat.Raman la Kallos(asa din cand in cand,caci mi-e cam lene sa am dau cu masca:D)
Voi ce folositi si care e povestea voastra cu samponurile?

App,la voi se merge la sfarsitul clasei a12a cu Gaudeamusul?Vreti sa va pove cum e?De vineri incepem:D.
Pupici:*

5 comentarii:

  1. oooooo ce urata chestia cu samponul.
    cum adica sa mergi cu gaudeamusul??? la noi in scoala doar se canta in holul scolii gaudeamus de catre corul scolii,iar apoi se canta de catre clasa a 12-a. la anul tre sa-mi cant gaudeamusul :)))) cum suna. eu una sincer n-as vrea sa se termine liceul,de-abia ce am inceput sa ma mai destept si sa ma mai acomodez, si pe urma tre sa schimb iar locul. :(((((

    RăspundețiȘtergere
  2. UU,, urat:)) si mie mi s-a intamplat la fel... dabea acum a inceput sa isi revina:-s si masca de la Kallos nu-mi face bine:( inainte orice sampon/masca mergea..acum imi vine sa ma arunc de la balcon:( citit pe undeva de masca Retetele bunicii Agafia, si vad ca este destul de buna, si miroase si dragut:D si nu trebuie tinuta decat vreo 2 minute... eu mor cand vad la anumite masti/tratamente ca trebuie tinute 30 de minute...
    Asteptam mai multe detalii despre faza cu Gaudeamusul;;)

    RăspundețiȘtergere
  3. :-s ! eu am probleme mari cu samponul ~ numi place niciunul!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ! si eu tot clear folosesc cam de cand a aparut pe la noi.am un scalp foarte pretentios si uscat ,dar cu clear nu am avut probleme...numai ca acum vreo 4 luni a inceput sa imi cada putin mai mult par ca de obicei si am zis sa schimb samponul(in loc sa renunt la placa :D )am inceput cu Revalid ,apoi cu Krauter ,si m-am ales numai cu bubite in cap si nici vreun efect.asa ca am revenit la clear de 2 luni !dupa prima spalare imediat s-a vazut ca ii tihneste ! i love it si nu il mai schimb !

    RăspundețiȘtergere
  5. eu folosesc garnier dintr-calea verde fara silicon. este foarte bun :D

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template