vineri, 13 mai 2011

Multumesc!!!

In primul rand,hello again.Se pare ca au fost probleem cu blogul si mi s-au sters si 2 postari.Inca nu m-am uitat la commentarii.anyway,urat.Si a fost ciudat sa stau fara voi,fara blog.
Ieri scriam ce lucruri mi-am luat.Nu stiu daca fac postarea din nou,sau va spun direct ce mi-am luat fara poze.
Dar ce vreau eu acum e sa va spun,ca spre surprinderea mea,inca exista oameni buni in lumea asta.Da,chiar mai sunt.
Acum cateva zile o domnisoara mi-a spus ca vrea sa-mi trimita niste produse pe care ea nu le foloseste si stie ca mie mi-a placea.Azi a ajuns coletul de la ea.Ce pot sa spun decat WOW!!!Ce am gasit inauntru a fost muuult peste asteptarile mele.O sa postez despre fiecare in parte pe viitor,dar asa ca sa va spun cate ceva,e vorba e un set de pensule(superbe),farduri,blushuri,rujuri.Unele sunt de la NYX,Sephora,Revlon...
Si am o trusa de baked eysehadows:X
Sunt atat de fericita!!! Un sincer multumesc Loredana!Sper sa reusesc sa ma revansez!

Pupici vb maine:*

3 comentarii:

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template