sâmbătă, 14 mai 2011

Make up&Gene false Elf

Hello.Iata ca am revenit,iar azi voi posta un machiaj.Este simplu,insa eu am vrut sa pun accent pe gene.Mi le-am pus eu singurica,asa ca nu arata grozav:)).Le-am pus,le am dat jos si tot asa:D.
Mai am mult pana sa invat sa le pun corect si repede,dar ma chinui si eu cum pot;)).Acestea sunt genele de la Elf,cele naturale.Deseara daca merg la club o sa le port pe celelalte.Asta daca mi le pune my bff,ca eu nu am curaj :D
Stiu ca nu e big deal,dar am vrut sa impartasesc cu voi:D
Si sa va spun ca genele de la elf imi plac mult si sunt foarte frumoase:X.Lipici sa aveti doar:P.

Produse folosite:

Fdt MAC studio fix fluid nw 25
Pudra MAC Tridescent powder silver dusk
Anticearcan Alverde
Blush Elizabeth Arden-nuanta peach 05
Baton corector Clearskin Avon 
Trusa farduri Pro Art baked eyeshadows
Tus Oriflame
Gene false Elf
Ruj Elf-classy
Gloss Benefit-i'm with the band

Daca vreti review la vreun produs let me know:D.Si multumesc Lory pentru produsele astea minunate!!! 

Pupici:*

11 comentarii:

  1. Arata bestial! Dar cred ca ar mai trebui putin scurtate din ce vad eu in poze (daca si tu consideri la fel, nu uita ca se scurteaza capatul din coltul interior al ochiului). Te pup si distractie placuta diseara!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Se vad superb, as incerca si eu , dar sincer inca mi-e teama.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. uuu MAC:X ti le-ai luat din Mall Baneasa?
    Superbe genele false:*

    RăspundețiȘtergere
  4. eee vezi ce schimbare e cu gene false? :D

    RăspundețiȘtergere
  5. arata f schimbat orice machiaj atunci cand aplici gene false.asta-i clar.

    RăspundețiȘtergere
  6. Hey, sunt chiar faine genele!
    Hmm ma faci curioasa. Trebuie neaparat sa le incerc. :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt super aceste gene ;)) si iti sta foarte bine cu ele :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Răspunsuri
    1. eu am avut lipici de la ardell.cel de la elf era mic si nu stiu daca lipea sincer

      Ștergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template