marți, 31 mai 2011

Lectia de machiaj

Azi o sa vorbesc de fardul de obraz.
Fardul de obraz se gaseste in 4 variante:
Fard de obraz pudra este un pigment intr-o baza de pudra.Aplicat cu o pensula speciala , da fetei un plus de culoare care se potriveste foarte bine tuturor tipurilor de piele.Este cea mai utilizata varianta,fiind si foarte usor de folosit-si se gaseste intr-o paleta larga de culori.Este cea mai buna optiune pentru tenul gras.
Fardul de obraz crema este un pigment intr-o baza de crema.Are un aspect proaspat,usor umed,conferind fetei o stralucire naturala.Este deosebit pe un ten uscat pentru ca aluneca delicat pe fata.Trebuie sa-l aplici inainte de pudra pentru ca altfel nu se va integra bine in machiaj.Insa daca ai tenul gras,fardul de obraz crema nu este cea mai buna alegere pentru tine,pentru ca nu va arata bine pe fata ta.Si nu este indicat nici pentru o fata cu pori,deoarece ii va accentua.este ideala pentru ine nu are nevoie sau nu doreste sa foloseasca fdt.Aplica fardul crema cu degetele sau cu un buretel si netezeste zona pana ce produsul intra in piele.
Fardul de obraz gel este compus din pigmenti integrati in particule de silicon.Este usor de intins pe pielea nemachiata conferindu-i acesteia o stralucire gingasa,usor translucida.Asta nu inseamna ca nu poate fi folosita peste un fdt.Tine minte doar ca este mai bine sa o aplici inainte de a te pudra.Este de durata,arata foarte natural,si este usor de intins.O poti aplica si cu degetele si cu buretelul masand usor pana cand patrunde in piele.
Fardul de obraz lichid este un lichid care pigmenteaza pielea.Este ideal pentru toate tipurile de piele.Se aplica precum fardul de obraz gel,cu degeteel sau cu un buretel,dar este mai greu de folosit.Trebuie intins repede pentru a nu pata.Este rezistent la apa,asa ca te poti astepta sa tina intreaga zi.

Iata colectia mea de blushuri(mono sau in truse).Toate sunt pudra.Mi se par cele mai ok.Ce nu imi place e ca nu folosesc decat cateva din ele si restu raman asa aiurea...

De maine(ca e 1 nu de alta) vreau sa fac o schimbare.In primul rand o sa ma machiez sus in camera ca e lumina mai buna(pana acum veneam aici la calc sa ma machiez) si as vrea sa incep un proiect care consta in a nu imi mai cumpara produse daca am deja multe din acea gama.De exemplu,farduri,blushuri,fdt....Nu stiu cat o sa ma tina,dar eu sper macar o luna:-s...Bine,asta nu inseamna ca nu vreau produse:))...Daca e sa castig la vreun giveaway,nu spun nu:P...Oricum trebuie sa fac reviewuri la muuulte produse ce le am si sunt super si nu am vb despre ele.
Daca aveti intrebari,cereri,etc,lasati comment sau contactati-ma pe mail:)

Pupici:*

P.S:vreau sa ma fac bruneta.Ce ziceti?mi-ar sta bine?:-s

8 comentarii:

  1. Care e blush-ul preferat/ pe care dintre cele de mai sus le folosesti cel mai des?:D

    RăspundețiȘtergere
  2. @maddailade:cel mai des,folosesc mai nou cel de la elf,roz si primul din prima poza(cel sub forma de trandafiras)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce faine-s toate! Eu nu descurc cu aplicarea lor!:)) deageaba am urmarit atatea tutoriale, mereu mi se pare ca e prea mult si atunci pun incredibil de putin:))
    Ce as vrea si eu cateva din ale tale:X:))
    :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Castiga un voucher de 150 de lei plus alte reduceri pentru shopping de haine si accesorii vintage! Detalii pe pagina de forum a www.femeiastie.ro: http://www.femeiastie.ro/forum/viewtopic.php?f=17&t=2535&p=3149#p3149

    RăspundețiȘtergere
  5. de unde ai blush-ul ala cu hello kitty:X?imi place mult

    RăspundețiȘtergere
  6. @delia:am primit trusa aceea de Paste de la Dedeea:D

    RăspundețiȘtergere
  7. of:( deci nu am sanse sa o gasesc de cumparat:( multumesc ca mi-ai raspuns la intrebare:*

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template