marți, 17 mai 2011

Lectia de machiaj

Azi era cat pe ce sa sar peste aceasta postare.Dar am sa o fac totusi:D
Voi scrie putin despre BRONZANT

BRONZANTUL  este folosit pentru a conferi pielii o stralucire calda si sanatoasa.Se gaseste de obicei sub forma de crema sau pudra.
La fel ca si fardul de obraz pudra,pudra bronzanta este cea mai populara , fiind usor de folosit si de integrat in machiaj.Este disponibila in mai multe variante:compacta sau pulbere intr un tub,si chiar intr un borcanel sub forma de margele sau perle.Intinsa usor cu o pensula pe anumite suprafete ale fetei,pudra poate reinvia tenul tau.
Crema bronzanta , ca si pudra bronzanta , este folosita pentru a da fetei o stralucire de vara.Se gaseste sub forma dsolida sau de baton.Poate fi aplicata cu degetele sau cu un buretel.Eset ideala pentru un ten uscat sau daca folosesti fdt si iti doresti mai multa stralucire.

Eu am bronzerul de la Elf si unul de la Sephora.
Voi ce folositi?
Pupici:*

3 comentarii:

  1. Sephora, elf studio- sidefat ..:-? , deocamdata. Si imi doresc unul too faced sau benefit :X
    :*

    RăspundețiȘtergere
  2. eu am perlele bronzante de la Avon,si la inceput nu mi-au placut si nici nu le-am mai folosit.Dar de vreo cateva saptamani le folosesc zilnic, nu ma pot abtine,imi plaaac atat de mult.Si uite ca mi-ai dat o idee despre ce sa mai scriu. :*

    RăspundețiȘtergere
  3. iubita, am si eu nevoie de mailul tau .vreau sa te intreb ceva!:*

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template