marți, 10 mai 2011

Lectia de machiaj


Conturul pentru ochi

Este disponibil in patru variante de baza:

Conturul lichid este o substanta colorata care se aplica in jurul ochilor cu o pensula cu varful foarte subtire.Aceasta varianta rezista cel mai mult si confera aspectul cel mai spectaculos.Se gaseste si sub forma unui marker ori a unui applicator cu varful foarte ascutit din burete.Tusul lichid este ideal pentru genele false deoarece ascunde foarte bine banda adeziva.Este indicat sa folosesti acest tip de tus,pentru a contura genele de sus.Aplicat pe genele de jos,da un aspect artificial si strident.

Conturul compact este un produs cu aspect de pudra compacta care se aplica in jurul ochilor cu o pensula umeda.Are cam acelasi rezultat ca produsul lichid.Insa este mai usor de folosit.
Conturul crema poate fi gasit ambalat in cutiute si se aplica cu o pensula umeda.Se obtine aproximativ acelasi rezultat ca si la folosirea celui lichid.Faptul ca se usuca mult mai repede si se aplica mai usor constituie un avantaj.Riscul de a se intinde pe fata este mult mai mic.

Creionul contur este folosit mai mult din simplul motiv ca este mai usor de manuit.Se gasesc si multe variante.Unele sunt mai uscate si mai tari,altele sunt mai cremoase si aluneca foarte usor.In trecut femeile inm,uiau varfurile tari ale creioanelor dermatograf folosind un chibrit sau o bricheta.Din fericire acum majoritatea creioanelor contin silicon-ceea ce le face sa alunece mai usor,sa se integreze mai bine in machiaj,dar sis a se intinda pe fata.Cea mai buna solutie este creionul cu suficient silicon cat sa alunece bine,dar insuficient ca sa nu se intinda.Ar fi bines a folosesti un creion rezistent la transfer care sa dureze mai mult sis a nu se intinda pe fata.

Sfat!
Cu cat iti ascuti creionul mai des,cu atat iti va fi mai usor sa l folosesti.

Eu am multe creioane dermatografe(pe care nu le folosesc din pacate),am si tusuri tip carioca pentru ca sunt usor de manuit si mai nou am sit us cu pensulita.Crema nu am,dar am auzit ca este foarte bun.My bff are si este incantata de el:X.
Voi de care folositi de obicei?Si folositi tusuri colorate?Eu am 2 pe maro dar nu se vede maro.Daca stiti vreun tus care chiar sa se vada maro let me know.
Pupici

1 comentarii:

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template