duminică, 8 mai 2011

Last night photos

Revin cu poze de aseara:P.
am fost luata prin surprindere si am fost nevoita sa fiu gata in10min:P.Asa ca nu am nici un look si nici un outfit deosebit,but here it is:
I hate my hair,dar maine va fi drept si frumos:P
Produse folosite:
Fdt Yves roches
Elf Complexion Perfection
Bronzer Sephora
Blush H&M
Trusa H&M-nuantele de maro
Ruj Miss Sporty nuanta Malaga 058

Si voiam sa va spun,ca am cautat cu disperare siteuri cu diverse cosmetice,in special pensule si gene false:)).Si printre cele gasite mi-a atras atentia acest site: Produse Profesionale
Are rost  sa spun ce mi-a placut de acolo?
Pensulele :X ...
Pupici:*.
Va doresc o zi minunata!

10 comentarii:

  1. Imi place foarte mult cea de-a doua poza ! :x

    RăspundețiȘtergere
  2. iti sta super cu ruj rosu!nice outfit!pupicei

    RăspundețiȘtergere
  3. mie imi place parul tau usor ondulat :D

    RăspundețiȘtergere
  4. u're very pretty! .9 great pics and blog

    xoxo

    www.jasonitos.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce bine iti sta cu ruj rosu! kisses

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Hopaaa, new look al blogului!
    Imi place mult cum iti sta cu ruj rosu! ♥

    RăspundețiȘtergere
  8. Cat de superb iti sta cu rujul rosu!<3

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template