joi, 12 mai 2011

HAUL !!!

Oh,me so happy!:))
Azi am primit/cumparat muuulte:X
Am jucarii noi pe care incep sa le testez incepand de astazi.

De la Elf mi-a venit comanda si anume cele 2 perechi de gene false(naturale si dramatic)
Lipiciul lipseste cu desavarsire,dar eu am Ardell acum,asa ca de abia astept sa mi le pun:X

Apoi a venit comanda la Avon.De data asta am comandat cam multe:P

Am comandat noul Rimel si cu ocazia asta l-am aruncat pe cel SuperShock pe care il aveam cam de prea mult timp.Imi place periuta e ingenioasa si l-am testat deja si pare ok.

Apoi am comandat noul quad Icy Lagoon.Culorile sunt dragute,sa vedem cum arata pe pleoapa si peste o baza,dar parca nu sunt chiar cum ma asteptam.

Anyway,am mai luat si cealalta nuanta de blush,Russet ,care pare foarte inchisa fata de cum este prezentata in catalog.L-am folosit,.mi a placut:D.

Hmm...si mi-am mai luat geanta plicDolores,ca sa o port la banchet:X

Si azi am fost , luata prin surpindere pana in orasul de langa mine,unde este DM.Asa ca am dat o fuga si am plecat cu o pensula pentru eyeliner cu doar 5 lei!!!! si un ruj Astor super cute la 10 lei!


In rest am vazut la Real,acolo la cosmetice oferta la Rimel,cred ca alix avien:-s..cu 15lei...
Aaa si la Dm,exista ai nou pensule!Cea de eyeliner e de la Alverde si mai erau 2 tipuri pentru fard si 2 tipuri pentru pudra.Dar erau destul de scumpute.15,25lei.Prefer sa le iau pe cele Elf,sau de pe blog saleuri:P.Iar pensule Elite,nu am mai gasit modele noi ca sa le cumpar:-j.
Sunt foarte happy!!!Si mai trebuie sa-mi vina vreo2,3 colete saptamana viitoare:))
Pupici:D

P.S:Trebuie sa-mi cumpar eyeliner la cutiuta.De unde gasesc bun si mai ieftin?:-s...Pana ma invat macar:))

4 comentarii:

  1. Imi place ft mult nuanta blushului.Genul meu sunt astea mai inchise la culoare..nu degeaba imi place Dallas :))
    Si posetutza e ft cute si eleganta.Sa ne arati si noua cum te imbraci la banchet.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. sa le folosesti cu placere!
    ce finuta si draguta e gentuta. s-o porti cu placere!
    off ce rau imi pare ca nu mi-am luat pensula pentru tus cand eram in Bucuresti, dar fac eu rost de una ca la pretul asta e si pacat :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Vreau si eu pensula din asta!Norocoaso!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ne suparam rau de tot :-w
    Pensula aia e 9 lei la mine !! [-x
    Ce urat :))
    Sa le folosesti cu placere draguto ! :x

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template