luni, 2 mai 2011

Elf Summer ready

Hello again:D.
Azi mi-a venit o comanda facuta de pe un blog si sunt extrem de incantata de ce mi-am luat si anume un set elf.
Azi am ramas placut surprinsa cand am vazut ce frumos a venit ambalat.

Setul contine : -Primer elf
-Rimel Elf
-Creion de ochi
-Trusa de 6 culori si un aplicator

Sa va spun despre fiecare acum ce si cum:D
Primerul,cel mai probabil il voi da surorii mele,pentru ca saraca dupa doar o saptamana de stat alaturi de mine,vrea primer,fard crema elf,creme ivatherm si la roche posay.A cheltuit aproape un milion pe comenzi ce trebuie sa ajunga pe sapt.aceasta:))

Creionul si rimelul vor fi probabil o parte din premiul urmatorului giveaway,sau concurs,iar trusa e a mea:X.

As fi vrut un post separat pentru aceasta paleta dar alta data poate.
Vreau sa spun ca sunt foarte incantata de culori.Desi sunt sidefate,le ador.Sunt extrem de pigmentate.
Primul rand sunt 3 nuante de maro,crem,care pot fi folosite ziua la scoala,iar randul de jos contine culori pentru un machiaj de seara superb.Si anume un roz,un mov si preferatul meu,un negru cu sclipici sclipici.Adica chiar particule mici de sclipici.Seara pun pariu ca va arata bestial:X.

Am facut o comparatie cu qouadul de la elf , drama,dar nu sunt la fel e pigmentate,iar negru nu are atat de mult sclipici.Dupa ce am aplicat pe deget,l-am intins pe mana.Vedeti cat de frumoasa e nuanta?celel 3 swatchuri mai mici sunt din quad.


Sunt fericita si incantata de produsele de azi ,iar de maine le folosesc cu sfintenie:D
Mai am 2 colete de primit saptamana asta:P.Alte bunatati:D.
Pupici:*
Eu ma pun in patut si bea lapte fierbinte,caci ma doare foarte rau gatul,capul , toate oasele.De ce? nu stiu.De cateva ore m-a apucat dintr-o data durerea.
Bye bye:*

9 comentarii:

  1. sa te bucuri de paleta ! este absolut superba:x

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate fi si de la vreme, sa te bucuri de ele si o seara linistita in continuare ! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Maaajor envyy! =P~
    Vai cat de tare e negrul ala! ♥
    Sa le folosesti cu placere! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Trebuie neaparat sa`mi iau si eu quadul ala.. pe la toata lumea il vad si`mi spun ca`mi place si tot nu reusesc :))

    Sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  5. arata f bne!Sa te bucuri de ele si asteptam lookuri noi;;)

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template