miercuri, 4 mai 2011

Elf Stippling Brush

Dupa atatea reviewuri pe bloguri la diverse stippling brushes,cum puteam eu sa nu-mi comand una?Tre sa intru in rand cu lumea,nu?:P

Anyway chiar eram incantata de ea,de gandul ca voi avea una de acest gen.Ieri a venit si din pacate prima impresie a fost: What?!Nu e asa stufoasa precum voiam/credeam.

Asa ca am ramas putin dezamagita,dar am zis sa o incerc first.Oricum astept pensula de la  Sigma,dar inca sunt stresata de posta vamala,care habar nu am unde e si daca voi primi aviz.Ar trebui zilele astea i think:-s.
Revenind la subiect,am incercat azi pensula.siii....desi nu e asa cum voiam,e buna.Cel putin pe moment , pana iau alta e foarte buna:)).




Am ramas placut surprinsa de felul in care arata fdt aplicat cu ea.Acopera mai bine decat cealalate pensula de fdt(cea normala)si nu se consuma prea mult produs.De asemenea , desi initial aratam putin ciudat,dupa ce am blenduit,tenul arata natural,luminos si fara pete,culoarea fiind uniforma pe intreaga fata.O sa o folosesc cu placere pana bugetul imi va permite alta mai buna.Voi ce folositi?

Kisses.

4 comentarii:

  1. Si eu am comandat-o! Acum o folosesc pe cea din gama esentials.

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. eu momentan am o pensula normala de fond de ten, dar imi doresc si eu stippling brush dar nu stiu momentan de la ce firma. nu ai de ce sa iti fie frica de posta vamala...am avut si eu aceeasi problema, mi-am facut comanda de o trusa de pe strawberry.net si tot prin posta vamala a venit. o sa ai un numar de comada cu care o poti urmari de cand pleaca de la destinatie pana ajunge la oficiul din orasul tau. o sa primesti un aviz de la posta si pentru a ridica coletul trebuie sa printezi mailul cu comanda ca sa vada cei de la vama suma coletului, pentru a sti ce taxa sa aplice coletului. app. mi-a venit coletul de la tine:x:x, sunt super incantata, o sa le fac si un review dar in week end ca sa pot sa fac si poze la lumina naturala. te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am citit ca pensula pentru stippling de la Elemental Esthetics este foarte buna ( la Adyna si la Antonia pe blog parca ):D

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata super !!
    Acuma ca e 20% off poate o camdn si eu :P

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template