miercuri, 11 mai 2011

Dezamagire Fa

Hello fetele .Ce faceti?Eu sunt putin obosita dupa 3 ore de matematica,dar ma odihnesc putin aici si incep din nou:D.Afara e placut asa ca macar pentru asta sunt  happy.
De cateva zile bune am inceput sa folosesc produsele Fa primite.
Nu vreau sa par nesimtita,le-am primit ca sa le testez si as vrea sa zic parerea sincera.Deodorantul,caci de el eram cea mai incantata , nu e bun pentru mine deloc:(.
Eu l-am ales  pe cel spray,pentru ca nu ma impac bine cu cele stick iar cele roll on nu le suport.Inainte foloseam rexoona,dove si mai nou am cumparat Balea,iar acum  am primit Fa.

Ce imi place:

Miroase frumos
ambalajul e dragut(nu prea conteaza asta )
Te protejeaza catvea ore de miros neplacut si transpiratie(nu pot spune exact cate ore,dar oricum nu 48)

Ce nu imi place:

Se face alb si se sfarama!!!!Si am crezut ca am aplicat eu prea aproape,am mai folosit si a2a zi..si din nou..si de cateva zile tot incerc sa l pulverziez in alta directie/distanta etc.si tot ma fac alba.Dar la inceput nu am avut problema asta nu stiu ce s-a intamplat!!!Cert e ca sunt dezamagita si nu imi place sa scriu lucruri rele despre o firma care a fost draguta si mi le-a dat gratis.Dar zau,mie nu mi-l place.Poate cele stick sunt mai bune sau deo roll.Eu il mai testez o vreme,poate poate,dar daca nu revin sa testez Balea.

Voi ce experienta ati avut?
O sa revin cu o postare despre crema curand.I like it!
Pupici:*

5 comentarii:

  1. E posibil sa ramana urme albe pentru ca are pudra in el ca sa se evite iriatia. Si eu am avtu de la Fa, mai demult, un deodorant care continea pudra, si intr-adevar, se sfarma si lasa urme pe haine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu inteleg de ce va cereti scuze. Ati primit aceste produse ca sa le faceti review, sa va spuneti parerea despre ele, fie ea buna sau rea. :)

    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  3. eu inca nu am avut timp sa fac un reviw dar sincer nu am nici o problema cu deodorantul.Nu se albeste si nici nu lasa urme.Cu atat mai putin nu se strange..si chiar inainte de a primi produsul foloseam un alt deodorant tot Fa si nu mi-a facut probleme.Acum nu stiu ce sa zic.Eu nici nu prea am probl cu transpiratul..poate difera de la un corp la altul..alta explicatie nu gasesc..pt mine e ok..

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu am scris ca nu-mi prieste cel stick:P

    RăspundețiȘtergere
  5. mie niciodata nu mi-au placut produsele Fa,iti pateaza hainele,lasa urme etc etc ,nu trebuie sa iti ceri scz,tu iti faci doar treaba;)

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template