duminică, 15 mai 2011

Blog,blog,blog

Revin cu o postare scurta,despre un program foarte itneresant si frumos care are ca scop promovarea blogurilor mai mici si la inceput de drum.Introducere pe care Leya o are sicner mi se potriveste.Adica si eu eram super incantata cand vedeam un nou follower.Iar la primul comment mi-a crescut inima:X.Stiu ca a2a zi dupa ce l-am creat am primit comment de la Oana,daca retin bine si eram in al9lea cer.Si dedeea este printre primii mei followeri si de atunci tot vorbim.Asa ca pentru mine blogul e mai mult decat un loc in care scriu.E o mica familie si ador faptul ca pot vorbi despre cosmetice cu voi.La mine in clasa/oras in afara de my bff,nu se stie de cosmetice.I am a freack pentru ca am atatea:-j...Revenind la subiect,ca am deviat,voiam sa va spun fetelor noi,ca merita sa va inscrieti in acest program si ca va urez bafta tuturor!
Sunt sigura ca vom descoperi astfel bloguri noi si frumoase!
Detalii AICI
Pupici!
Noapte buna
P>S:Can anyone help me?Am 2 pensule fan si nu stiu cum sa le folosesc:D.Una micuta si mai subtire si una mai mare si deasa.In afara de a indeparta machiajul care pica(desi eu nu am probleme cu asta,asa ca sper sa gasesc alta utilizare)

4 comentarii:

  1. Pentru ca ai fost draguta si ai scris despre concurs,am sa iti fac si eu un cadou.La concursul "I am creative" vei avea din start 3 entry-uri:)Sper sa se inscrie cat mai multe fete in program.Pupici:-*

    Cat despre pensule,stiam ca mai poti sa folosesti si cand aplici o pudra pulbere insa trebuie sa ai grija.De asemenea merge si cu blush dar din nou trebuie sa aplici cu mare atentie.Eu asta am citit pe mai multe site-uri ca am vrut si eu candva sa imi iau o astfel de pensula.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu folosesc pensula micuta si subtire pentru pune iluminatorul pe pometi. Alta intrebuintare nu cred ca au... Pensula mare o foloseasc asa cum ai zis tu, pentru a indeparta fardul, dar nu mi se pare ca e cea mai buna metoda, cel putin la mine nu se duce tot fardul:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum zic si fetele mai sus, in principiu, pentru highlighter se foloseste. Daaar, o mai poti folosi pentru conturare, blush, asta daca vrei ceva mai bine definit. Pentru machiaje extreme merge foarte bine. Dar ca uz frecvent, highlighter sau pentru indepartarea fardului.
    Cauta pe youtube, sigur gasesti mai multe informatii.

    RăspundețiȘtergere
  4. pensula de tip fan mai poate fi folosita cu succes si in aplicarea highliterului pentru ca pune o cantitate mica si o pune exact unde trebuie.
    sterge usor cu evantaiul trecut prin pudra iluminatoare varfurile pometilor, imediat sub ochi, deasupra blushului.
    apoi, cu acelasi procedeu trece usor peste tample si pe frunte inspre linia parului (mie imi place mult sa-mi iluminez tamplele si fruntea pe margini. da senzatia de "sun-kissed"). daca vrei, poti sa iluminezi usor si zona de deasupra sprancenelor si puntea nasului pentru a atrage atentia asupra lor.

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template