luni, 30 mai 2011

Banchet!!!

Hello:D
Azi o sa  va vorbesc despre Banchetul de ieri,care desi nu ma asteptam a fost foarte foarte fain:D

O sa incep prin a va spune ca am fost f norocoasa de dimineata.Am fost programata la coafor la ora 10.Eram prima fata.A stat pe mine 3 ore coafeza si in timpul acesta altele asteptau la rand(erau programate la 11,12,13).My bff de exemplu,era programata la 12 si a terminat-o doar la 5 :-s...Noi aveam defilarea la 6 jumate,iar la 6 cand am mers sa-mi retuseze putin parul,la coafor erau inca 3 fete(ele trebuia sa fie machiate imbracate coafate in 30min:|....)

S-a intarziat putin cu parada,dar oricum a fost foarte aiurea.Nu am cantat gaudeamusul(desi asa trebuia!!!) , o colega s-a impiedicat pe pavele(drum tampitX( ) si a picat,iar sonorizarea la speechul directorului a lipsit :))La noi,cand e parada tot orasul se aduna sa se uite;))
Parintii mei erau disperati sa stau in fata la careu,sa mi faca poze,iar eu eram un pachet de nervi .:))

Anyway am mers la restaurant si dupa ce am baut o cafeluta(imi era somn)si putin alcool am dansat intr-una:)).Inca ma dor ingrozitor picioarele.Ce mi-a placut foarte mult,a fost ca am dansat cu my bff foarte mult.Noi niciodata nu am mai dansat , nu am prea avut chefuri in comun.Ei nu-i place sa danseze,dar aseara ne-am distrat pe cinste,dansand si barfind putin,ce-i drept;)).Am avut rochii frumoase,dar si mai putin frumoase.Gen printese,sirene,mirese:-s...Omg!...si ce machiaje,ce culori,ce freze....nebunie:))
Dar au fost si rochite deosebite,interesante.
Desi m-am simtit f bine in rochita aseara,parca acum cand vad pozele mi se pare ca ma face grasa X(...

Anyway,a trecut:(...Am stat pana la 5 dimineata, si am mai fi stat,dar patronul ne-a cam poftit afara:))...Siii...la ora8 dimineata eram sus in picioare:D...Eu nu pot dormi mult de fel....

Am uitat un aspect important:)).Machiajul.Eu nu sunt buna la machiaj ,dar ieri stiind ca my bff nu ma mai poate machia(cum era stabilit)din cauza intarzierii la coafor,m-am decis sa fac eu step by step un machiaj de la Koko.Rezultatul e total diferit of course,dar mi chiar mi-a placut ce a iesit.Si daca my bff a zis ca e frumos(ea e critica mereu si zice drept in fata:D )...inseamna ca nu e asa rau;))....voi cz?

Ma gandeam sa l refac (gen tutorial)sau sa incerc si alte combinatii de culori si daca iese sa postez...
Doar la fata am avut mici emotii.La partea cu aplicatul blushului.Mereu ma dau,imi pare ca e ok,dar cand ies afara e super puternic.Apoi ma sterg,se vede urat,iar ma fac,iar ma sterg,,pana ma satur si las asa cum e:-s...:((....I am stupid.Ma tot uit la tutoriale ,dar degeaba.Si am atatea blushuri si-mi plac,ca nu as putea sa renunt la a ma da cu asa ceva...O sa invat eu candva...Daca stiti ceva ce ar putea ajuta let me know.

Gata am pove cu voi(putin haotica postarea,ca am scris  exact ce mi-a trecut prin cap)
Merg la invatat ca am lenevit zilele astea...si apoi un somn mare cat mine:))
Pupici:*......

19 comentarii:

  1. ce pretty esti!si nu,rochia nu te face grasa:) :*

    RăspundețiȘtergere
  2. suuper rochita..super pantofii..accesoriile, machiajul coafura:x....
    iar rochia nu te face "grasa" ci "cu forme", ceea ce e cu totul altceva mamasita:X

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumoasa coafura!!! si look-ul tau-foarte frumos! te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. ai cea mai ffrumoasa coafura ever!!! si sunt curioasa sa ne mai arati rochite :D

    pupici si bafta la invatat

    RăspundețiȘtergere
  5. Coafura m-a lasat masca! Imi place la nebunie!! In schimb, la capitolul machiaj eu as fi optat pentru ceva mai puternic..doar o data e bal!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cica grasa:))! ai fost foarte frumoasa si rochita ti-a stat super bine!
    Mama...mor dupa coafura ta:X e superba!

    RăspundețiȘtergere
  7. Super tare coafura! Imi place si machiajul si rochia! Si accesoriile:)) chiar s-au potrivit si ma bucur. Nu vad inelul:P
    Nu arati grasa deloc, e bn sa ai forme!Esti tare draguta:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Super poze! Arati minunat! Rochita chiar iti vine foarte bine. Felicitari

    RăspundețiȘtergere
  9. vai,tare imi place coafura.si rochia.stiam eu ca nu alegi nimic kitschios,aveam o presimtire :)))
    la anul am si eu banchet.money money si iar money.numai la asta ma gandesc.dar trebuie facut si banchetul (mai ales banchetul:))))

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi place mult cu8m ai fost imbracata si aranjata la banchet:D

    :*

    RăspundețiȘtergere
  11. EHH...banchetul :-< ce vremuri frumoase:(...coafura e superba si rochia la fel.Si eu as fii optat pt ceva mai puternic la machiaj cum a spus cineva mai sus,dar e frumos si machiajul pe care l-ai avut u.:*

    RăspundețiȘtergere
  12. Se vede superb parul:xNu poti sa o rogi pe cea care l-a facut sa faca un tutorial step by step?:)))

    RăspundețiȘtergere
  13. vaaaaaaaaaaaaaai :X deci mirifica freza, si rochia e super draguta :*

    RăspundețiȘtergere
  14. Coafura imi place la nebunie! Ai aratat foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
  15. Ma bucur ca te-ai simtit bine! Ai aratat tare cute. Pupici.

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template