marți, 5 aprilie 2011

Today's look

Hello .
Ce faceti?Aici la mine e urat,ploua si e frig:(....vremea te face sa stai in casa la tv,sau sa dormi.Nu si pe mine:D:))
Dimineata am facut un machiaj cu culori mai vesele si calde,cum speram sa fie si ziua de azi.Dar nu a iesit ce vroiam:)).
Anyway,va arat cateva poze.Si am dat crop la poze,dar tot nu cred ca a iesit cum trebuie:))Arata ciudat taiate asa:P.Si scuze pt.firele de par aiurea:-j

 +
Tag
Day 20 — Your favorite mascara
 
Azi se incheie giveawayul si maine voi posta castigatoarea.
Va astept cu poze la concurs.E tema asa grea,sau nu va place premiul?!Pana acum doar un machiaj am primit.
Va pup.Astept pareri,critici,sugestii,stiti voi:P

4 comentarii:

  1. particip si eu :D ..azi il fac,nu am prea avut timp dar azi trebuie sa imi fac.Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. ma refeream la concursul cu machiaj ..la giveaway m'am inscris :D

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place muuult ! <3


    abia astept castigatoare giveaway-ului si ma tot bate gandul sa particip si la concurs ! :D

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template