sâmbătă, 9 aprilie 2011

TagX2

Tag x 2 adica  tagguri:))

Day 24 — Your favorite food
 Iar acum cel de la GYA:


3 culori preferate

1.Albastru
2.Mov
3.Rosu

3 melodii preferate...(recente)

1.on the floor jennifer lopez ft pitbull 
2.madcon feat. ameerah freaky like me 
3. puya&connect-r-american dream


3 piese vestimentare preferate...

1.Blugi albi-gri
2.Camasa lunga in carouri
3.Rochita de la majorat

3 materii preferate...(liceu/facultate)

1.Engleza
2.Fizica
3.Matem.

3 băuturi preferate...

1.Apa
2.Sucul natural
2.Cocktailuri


3 mâncăruri preferate...

1.Cordon Bleu

2.Ciorba de burta
3.Cartofi pai




3 deserturi preferate...

1.Tort de zahar ars
2.Ciocolata
3.Inghetata 

3 calităţi...

1.Descurcareata
2.Amuzanta
3.Harnica

3 defecte...

1.Dificila/Incapatanata
2.Impulsiva
3.Orgolioasa


3 persoane la care ţii cel mai mult (prieteni)..

Printre altii ar fi sora,my bff,my boyfriend,prietenele (din clasa&de pe blog),etc.

3 persoane pe care le urasti...

Sunt 3 fete:))...are legatura cu baietii :))

3 obiecte la care nu ai putea renunţa...

1.Telefonul
2.Internetul
3.Cosmeticele:X

3 profesori pe care nu îi suporţi...

Just one.Profa de engl.care face diferente intre preferatii ei si restul.


3 băieţi simpatici de la tine din şcoală/facultate...

hihi si daca va zic nu i stiti,dar oricum nu prea sunt baieti draguti la mine in liceu. 

3 dorinţe...

1.Sa iau Bacul cu nota maaare:D
2.Sa ma descurc cu brio la facultate
3.Sa ajung un om de succes in viata si implinit din toate pct.de vedere

3 chestii cu care te lauzi...

Ca am lucrat de pe clasa a9a si am avut banutii mei:D

3 lucruri pe care nu ai avut curaj sa le faci...

Chiar nu-mi vin in minte acum 3.Completez daca imi amintesc:D 
1.Sa ma dau in toate masinariile din parcul de distractii
  
3 lucruri pe care regreţi că le-ai făcut...

1.Ca am avut incredere in anumite persoane
2.Ca am renuntat la cineva pentru o alta persoana care nu merita
3.Ca nu m-am impus cand trebuia

3 lucruri pe care regreţi că nu le-ai făcut...

1.Ca nu am mers la mare cu prietenii mei acum 2 ani
2.Ca nu am inceput sa ma machiez mai devreme
3.Ca nu am ascultat mereu de sfaturile parintilor

  
Il dau mai departe tuturor celor care vor sa-l faca si voi aminti cateva nume:

Dedeea
Miss Z

Dariaa
Ally
Iguanitza
SWEET CRAZY LOLLIPOP 
Modniza
Anda Zelenca
Colourful Bazaar
Miuri
Miss Z
Honey Bunny
Adina's
Irynuk
Dariaa
Ally
Dedeea 

1 comentarii:

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template