miercuri, 13 aprilie 2011

Tag Day

Hey fetelor!
I'm back .Repede,nu?Multumesc pentru comm voastre.Am avut o durere de cap ingrozitoare si nu puteam face nimic,iar in plus mi-a fost cam rau,de la vreme , de la mancare,nu  stiu exact.Cert e ca dupa ce am iesit putin pe afara si am incetat sa ma gandesc la durere,a disparut.Sa fi avut efect si persoanele cu care am iesit?posibil
Anyway,am primit cateva taguri si m-am hotarat sa le fac pe toate intr-un post.
Incep cu 30 Day challenge
Day 29 — Your favorite nail polish
Am preluat un tag de Aici:
Daca eram un anotimp, as fi fost vara.
Daca eram o luna, as fi fost iulie.
Daca eram o zi a saptamanii, as fi fost duminica.
Daca eram o parte a zilei, as fi fost seara.
Daca eram un animal marin, as fi fost delfin.
Daca eram un animal de uscat, as fi fost pisica.
Daca eram o virtute, as fi fost blandete.
Daca eram o planeta, as fi fost venus.
Daca eram un lichid, as fi fost apa.
Daca eram o piatra, as fi fost rubin.
Daca eram un metal, as fi fost argint.
Daca eram o pasare, as fi fost privighetoare.
Daca eram o planta, as fi fost trandafir.
Daca eram o stare a vremii, as fi fost soare.
Daca eram un instrument, as fi fost pian.
Daca eram un sentiment, as fi fost iubire.
Daca eram un sunet, as fi fost un “oh”.
Daca eram un cantec, as fi fost Lara Fabian-Love by grace.
Daca eram un film, as fi fost If Only
Daca eram un serial, as fi fost Gossip girl.
Daca eram un oras, as fi fost New York.
Daca eram un gust, as fi fost dulce.
Daca eram o aroma, as fi fost ciocolata.
Daca eram o culoare, as fi fost albastru.
Daca eram un material, as fi fost bumbac.
Daca eram o parte a corpului, as fi fost gura.
Daca eram un drog, as fi fost marijuana.
Daca eram un accesoriu, as fi fost cercel .
Daca eram o expresie a fetei, as fi fost zambet.
Daca eram o materie, as fi fost engleza.
Daca eram un personaj de desene animate, as fi fost Sharon.
Daca eram o forma, as fi fost inima.
Daca eram un numar, as fi fost 5.
Daca eram o masina, as fi fost Mercedes.
Daca eram o haina, as fi fost o rochie eleganta.

Si ultimul tag,pe care l-am primit de la GYA  ,de la MADALINA si de la ALINA:D
1. Principala mea trăsătură
Amuzanta
2. Calitatea pe care doresc să o întîlnesc la un bărbat
Intelegere

3. Calitatea pe care o prefer la o femeie
Prietenoasa

4. Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei
Sinceritatea

5. Principalul meu defect
Recalcitranta

6. Îndeletnicirea mea preferată
Machiajul

7. Fericirea pe care mi-o visez
O familie si o cariera

8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire
Nu stiu,nu m-am gandit la asta

9. Locul unde aş vrea să trăiesc
New York,Las Vegas,Italia

10. Culoarea mea preferată
Albastru

11. Floarea care-mi place
Trandafirul

12. Pasărea mea preferată
Nu am una preferata,dar pun privighetoarea


13. Prozatorii mei preferaţi
-Agatha Christie


14. Poeţii mei preferaţi:
Nu am

15. Eroii mei preferaţi din literatură
-Poirot

16. Eroinele mele preferate din literatură
-

17. Compozitorii mei preferaţi
-Mozart

18. Pictorii mei preferaţi
-Leonardo da vinci

19. Eroii mei preferaţi din viaţa reală
Sora mea

20. Ce urăsc cel mai mult
Minciuna

21. Calitatea pe care aş vrea s-o am din naştere
Sa fiu mai calma,mai rabdatoare

22. Cum aş vrea să mor
In patul meu,de batranete.

23. Greşelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgenţă
?

24. Deviza mea
" Ce tie nu-ti place,altuia nu-i face"

Sper ca nu v-am plictisit prea tare.Va multumesc mult si dau mai departe aceste taguri tuturor celor care vor sa-l ia,ca sa nu mai enumar eu aici:P.
Ma pun la somnic si dupa-masa sper sa revin cu un review;).Pupici:*

3 comentarii:

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template