sâmbătă, 9 aprilie 2011

Review Pure touch

Cam de o saptamana incoace,folosesc zilnic fondul de ten de la PURE TOUCH.
Eram initial incantata ca e  mineral,desi nu stiam daca mi se va potrivi nuanta si cum se va vedea.
In comparatie cu fdt mineral de la Avon acesta este mult mai bun.Ce imi place extraordinar de mult la el,este ca nu se vede ca porti fdt si totusi ai un ten curat,placut.

Iata ce zic ei:
Desi fondul de ten mineral este exclusiv sub forma de pulbere, nu seamana deloc cu traditionala „pudra”. Pentru ca particulele sunt mult mai fine si pentru ca foloseste alte ingrediente decat pulberile traditionale, fondul de ten PureTouch acopera perfect, dar nu incarca tenul, nu se vede si nu se simte pe piele, iar senzatia la atingere este cremoasa, matasoasa. Uitati de aspectul de masca sau de aparenta pudrata, acoperind imperfectiunile si obtinand un ten uniform! Fondul de ten PureTouch este nonalergen si noncomedogen. 
Poate fi folosit pentru toate tipurile de ten, de la cele mai sensibile.  

Eu am primit nuanta Biscuit , despre care spun ei ca e : Recomandat tenurilor de la deschis spre mediu, potrivit in general celor cu parul natural de la saten pana la brunet sau nuante de roscat medii pana la inchise. 

Asa ca mie mi s-a potrivit perfect(sunt satena:P)

Eu il am ambalat intr-un gramaj mai mic(5grame cred),ceea ce este ok,pentru ca sa vad daca mi se potriveste nuanta.

Se aplica foarte usor cu o pensula kabuki si nu necesita o cantitate mare de produs.Se intinde foarte bine pe intreaga fata si acopera aproape perfect.Eu mai am cateva cosulete asa ca trebuie sa mai aplic corector.

Este usor si merge excelent vara,cand nu vreti sa aveti tenul incarcat.


Nu se observa pe fata,nu are aspect de masca si mie mi-a facut si bine la ten,adica nu mai este la fel de lucios ca si la alte fdt.

Poate fi purtat ziua pentru un aspect natural,pentru ca este mat,usor si se aplica repede.Eu pun putina cantitate in capacel si il aplic cu pensula kabuki.


Personal,m-am indragostit de el:X.Iar cand mi se va termina il voi lua la cantitatea normala(30g),chiar daca,costa ceva mai mult(fata de alte fdt pe care le-am cumparat eu),merita.
Iar acum ca am si incercat aceasta nuanta si stiu ca mi se potriveste,o sa comand cu incredere.

Daca cititi parerile despre acest produs veti vedea ca si alte fete sunt foarte multumite de el.

Nota mea:10/10

Si alaturi de acest fond de ten am primit si un primer,despre care voi vorbi mai tarziu si o pensula kabuki.

Eu mai am pensula de la Elf ,mini Kabuki brush , care este foarte foarte  fina.Aceasta de la Pure Touch nu e la fel de fina si initial eram dezamagita de ea.Dar cand am incercat sa aplic fondul de ten mineral cu ambele pensule kabuki,s-a intins mult mai bine cu aceasta pentru ca e mai rigida si ia mai multa cantitate pe peri.Cea de la Elf,o folosesc acum doar pentru a belndui usor blushul sau pudra ,dar pentru a le  aplica folosesc aceasta pensula kabuki.Ofera o aplicare mai corecta,usoara si folosesti mai putin produs decat cu cealalta.

(in poze e putin murdara scuze:P)


 Nota mea:9/10,pentru ca as fi vrut sa fie putin mai fina

5 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. draga mea, te invit la concurs: http://makeupmirela.blogspot.com/2011/04/concurs-de-primavara.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata interesant Pure Touch! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cat a costat si de unde l.ai cumparat ?

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template