Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

vineri, 15 aprilie 2011

Review Pure touch Primer

De cateva saptamani folosesc aceasta baza de machiaj de la PURE TOUCH care mi se pare foarte buna,mai ales pentru tenul meu,gras.

Descriere oficiala:

Corector baza de machiaj, se foloseste sub fondul de ten, dupa hidratarea pielii. Este recomandat tipurilor de piele care au nevoie de control al secretiei de sebum, pe tot tenul sau numai in zona T. Este transparent si se potriveste perfect tenurilor de la foarte deschis pana la mediu. Poate fi aplicat si peste fondul de ten, in zonele in care este nevoie de un control sporit al sebumului de-a lungul zilei. Asigura pielii o aparenta mata, catifelata.


Descrierea mea:

Il folosesc dimineata dupa ce aplic crema de la Ivatherm.Deoarece am tenul gras,pielea tinde sa luceasca mult , mai ales in zona T.Dar dupa ce folosesc aceasta baza,pielea nu mai e asa lucioasa.E o baza grozava pentru fondul de ten mineral,insa si pentru restul fondurilor de ten(desi pentru fondul de ten lichid prefer sa folosesc o baza cremoasa)

Are un ambalaj dragut,o cutiuta de 20 grame.Trebuie rotit intr-o parte de capacelul de plastic pentru a da de produs.Eu il pun in capacul negru si il iau pe o pensula kabuki de acolo.
Trebuie intins bine,blenduit si arata foarte bine.Nu necesita o cantitate mare.Mie imi place ca nu mai am zona T la fel de lucioasa.

Il recomand,iar daca cititi la parerile produslui pe pagina celor de la Pure touch,veti vedea pareri bune referiroare la el.

Pupici

2 comentarii:

De cateva saptamani folosesc aceasta baza de machiaj de la PURE TOUCH care mi se pare foarte buna,mai ales pentru tenul meu,gras.

Descriere oficiala:

Corector baza de machiaj, se foloseste sub fondul de ten, dupa hidratarea pielii. Este recomandat tipurilor de piele care au nevoie de control al secretiei de sebum, pe tot tenul sau numai in zona T. Este transparent si se potriveste perfect tenurilor de la foarte deschis pana la mediu. Poate fi aplicat si peste fondul de ten, in zonele in care este nevoie de un control sporit al sebumului de-a lungul zilei. Asigura pielii o aparenta mata, catifelata.


Descrierea mea:

Il folosesc dimineata dupa ce aplic crema de la Ivatherm.Deoarece am tenul gras,pielea tinde sa luceasca mult , mai ales in zona T.Dar dupa ce folosesc aceasta baza,pielea nu mai e asa lucioasa.E o baza grozava pentru fondul de ten mineral,insa si pentru restul fondurilor de ten(desi pentru fondul de ten lichid prefer sa folosesc o baza cremoasa)

Are un ambalaj dragut,o cutiuta de 20 grame.Trebuie rotit intr-o parte de capacelul de plastic pentru a da de produs.Eu il pun in capacul negru si il iau pe o pensula kabuki de acolo.
Trebuie intins bine,blenduit si arata foarte bine.Nu necesita o cantitate mare.Mie imi place ca nu mai am zona T la fel de lucioasa.

Il recomand,iar daca cititi la parerile produslui pe pagina celor de la Pure touch,veti vedea pareri bune referiroare la el.

Pupici

2 comentarii:

Dariaa spunea...

Arata bine !! Bine rau :))

Miss Z spunea...

Ma tenteaza si pe mine:D

Trimiteţi un comentariu

vineri, 15 aprilie 2011

Review Pure touch Primer

De cateva saptamani folosesc aceasta baza de machiaj de la PURE TOUCH care mi se pare foarte buna,mai ales pentru tenul meu,gras.

Descriere oficiala:

Corector baza de machiaj, se foloseste sub fondul de ten, dupa hidratarea pielii. Este recomandat tipurilor de piele care au nevoie de control al secretiei de sebum, pe tot tenul sau numai in zona T. Este transparent si se potriveste perfect tenurilor de la foarte deschis pana la mediu. Poate fi aplicat si peste fondul de ten, in zonele in care este nevoie de un control sporit al sebumului de-a lungul zilei. Asigura pielii o aparenta mata, catifelata.


Descrierea mea:

Il folosesc dimineata dupa ce aplic crema de la Ivatherm.Deoarece am tenul gras,pielea tinde sa luceasca mult , mai ales in zona T.Dar dupa ce folosesc aceasta baza,pielea nu mai e asa lucioasa.E o baza grozava pentru fondul de ten mineral,insa si pentru restul fondurilor de ten(desi pentru fondul de ten lichid prefer sa folosesc o baza cremoasa)

Are un ambalaj dragut,o cutiuta de 20 grame.Trebuie rotit intr-o parte de capacelul de plastic pentru a da de produs.Eu il pun in capacul negru si il iau pe o pensula kabuki de acolo.
Trebuie intins bine,blenduit si arata foarte bine.Nu necesita o cantitate mare.Mie imi place ca nu mai am zona T la fel de lucioasa.

Il recomand,iar daca cititi la parerile produslui pe pagina celor de la Pure touch,veti vedea pareri bune referiroare la el.

Pupici

2 comentarii:

Dariaa spunea...

Arata bine !! Bine rau :))

Miss Z spunea...

Ma tenteaza si pe mine:D

Trimiteţi un comentariu