joi, 14 aprilie 2011

Review pensula dubla pentru pleoape Elite+Despre concurs

Hello.Dupa cum spuneam in postarea anterioara,voi face azi un review.V-ati dat seama din titlu la ce,nu?:P
Exact,la pensula dubla pentru pleoape.

In primul rand,am luat-o din curiozitate si manie pentru pensule:)).Nu am mai vazut stand cu aceste produse in Real pana acum,dar ma bucur ca l-am zarit acum.Stiu unde merg next time cand merg la Real:D.

Ma tenta mult o pensula de fdt,dar totusi am preferat una de fard.Erau 2 pensule de acest tip(duble)
Ce difera era ambalajul,ca era toata neagra,iar a mea are capele gri sa zic asa.

Intr-un capat e pensula normala de aplicare a fardului.Perii sunt finuti,iar forma si lungimea pensulei e foarte buna.Adica e usor de manuit.Imi place ca se ia bine fardul pe ea si se aplica frumos.

Celalat capat este un fel de smudge brush.Sincer eu nu folosesc acest tip de pensula,asa ca nu ma pot pronunta asupra acesteia..Pot sa zic doar ca nu-mi place ca e putin cam tare:-s.O sa incerc zilele aceastea sa o folosesc si va spun,dar nu prea e genul meu de pensula sa zic asa:))

Ambalajul imi place.Mi se pare dragut,.destuld e profi.Scrie firma pe ea(elite professional) si ce tip d pensula e(in engleza si franceza).A fost 16lei si mai sunt si alte pensule de la aceasta firma.Posibil sa-mi iau pe viitor:P.

Din pacate pe internet eu nu am gasit nimic despre aceasta firma.Deci ramane sa incercati la Real,la standul cu cosmetice(preferatul meu)


Daca o recomand?Da.Cred ca e o pensula buna,mai ales pentru fetele incepatoare ca mine si care acum isi construiesc setul de pensule,like me.

Si referitor la concurs voiam sa fac un mic update.Cei de la Pure Touch ,care sponsorizeaza acest concurs,m-au rugat ca atunci cand se termina concursul sa le trimit adresele de mail ale participantelor,pentru ca vor sa le faca oferte de preturi speciale pe viitor.Poate asa va mai ambitionati si participati;)).Mai sunt cateva zile.Repet tema,un machiaj GLAM , care sa poata fi purtat cu usurinta ziua si seara la banchet.Dar accentul cade pe petrecere.Deci,astept in continuare poze:D

Pupici:*

6 comentarii:

  1. Maine ma ocup de machiajul pentru concursul tau !:*

    RăspundețiȘtergere
  2. as zice ca partea cu buretelul e asemanatoare cu buretelul de la pensula dubla de la avon,pe care o am si eu.sincer mie nu imi place pensula aia de la avon deloc,mai ales buretelul care imi zgarie ochii ingrozitor,si nici macar pensula in sine nu imi place pt ca e de plastic si pur si simplu nu ma impac bine cu pensulele de plastic pt ca nu tin fardul.nici nu am mai folosit-o.si am cumparat-o si pe cea de buze tot de la avon,si nu imi place nici aia...

    RăspundețiȘtergere
  3. apropo,machiajul si pozele pt concurs le-am facut acum vreo 2 zile,dar cred ca fac alt machiaj ca aparatu nu a scos pozele deloc bine,si pare un machiaj simplu si sters....chiar,care-i culoarea ta peferata? :D im desperately trying to win :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. @alina:chiar astept sa primesc pozele
    @memyself:culoarea mea preferata?hmm..uita-te la tagurile din ultimele zile.scrie acolo:P.si nici mie nu mi place pensula aia.cea de buze am vrut sa o cumpar,dar daca zici ca nu e buna nu o mai iau.insa cea de blush eu ti o recomand.e foarte fina:D.pupici si mai astept poze;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi plac review-urile:)) tale:*Mereu aflu cate ceva nou.Pupiciiiiiiii

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template