luni, 4 aprilie 2011

Review blush Oriflame&Tag

Hello.Aveam de mult in plan aceasta postare,dar am tot amanat-o.
Acum ceva vreme,v-am aratat ca mi-am cumparat blushul de la Oriflame.
Si acum voiam sa va spun parerea mea despre el.

In primul rand imi place mult ambalaju.Seama putin cu cel de la Elf.E micut,poate fi purtat cu usurinta in geanta si are si o oglinda mare.
Are 4 grame.

Momentan sunt 3 nuante,iar eu mi-am luat Glowin Peach,care intradevar,precum ii spune si numele e un fel de piersica.
E pigmentat si usor sidefat.


Eu il folosesc cu noua pensula de blush de la avon,dupa care blenduiesc bine cu o pensula kabuki.
E o culoare placuta,merge purtat cu usurinta la un machiaj discret,de zi,dar nu numai.


Costa 17 lei.I-as da 9/10 si de abia astept sa incerc si restul nuantelor.

Pupici:*

+Tag
Day 19 — Your favorite look from a beauty guru

5 comentarii:

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template