sâmbătă, 16 aprilie 2011

Random&Review masca de fata exfolianta Balea

Hello.
First of all,voiam sa va spun ca in cateva minutele plec la iarba verde pana maine:D
Cel mai greu a fost sa decid ce cosmetice iau cu mine,pentru ca stiu ca nu am timp sa ma machiez,dar totusi trebuie sa arat bine:P.Asa ca m-am decis sa iau doar un baton corector(am un cosulet ce nu-mi da pace)pudra,pensula de pudra,ruj si restul lucrurilor encesare(deodorant,oglinda si perie de par).Am mai bagat in portfard azi si un mini parfum Perceive.Acum inteleg de ce sunt asa mici.Sunt grozave pentru cand mergi undeva si nu poti sa cari parfumul cu tine
.


Si ca sa nu va las fara postare,m-am decis sa scriu putin despre masca de fata exfolianta Balea.
Sincer am luat-o pentru ca voiam o masca si pentru ca a fost mega ieftina.In jur de 3lei.In plus,voiam sa incerc produse Balea si bine am facut.

Am folosit o de 2 X pana acum si sunt incantata de ea.Next time mai cumpar :X.

E prima data cand pot spune ca este o masca exfolianta buna.Am aplicat-o si dupa cateva minute,se usca pe fata si trebuie indepartata.Pe pliculet zice ca se indeparteaza cu apa calduta,dar eu prefer sa o "trag"de pe fata.
Descrierea lor:

Pentru toate tipurile de ten.Masca exfolianta Balea ofera ingrijire si curatare intensiva pentru toate tipurile de ten.Prin indepartarea mastii uscate se indeparteaza excesul de sebum,particulele de piele moarta cat si impuritatile.Conponentele sale de ingrijire calmeaza si ingrijesc pielea.Provitamina B5 si vitamina E infrumuseteaza pielea.

Descrierea mea:

Imi place ca-mi lasa pielea fina si mi se pare ca porii sunt mai inchisi putin.Insa nu-mi place ca te doare putin cand o tragi de pe fata:)).Adica e bine asta,ca ia toate impuritatile s.a.m.d dar ma doare putin.Cred ca trebuia sa aplic un strat mai gros:P.Dar spre deosebire de alte masti asta chiar merita,se exfoliaza destulde usor si dintr-o bucata sa zic asa:))


Pe plic spune ca , continutul ajunge pentru 2  aplicari.Eu nu cred.Am folosit-o deja de 2X si mi mai ajunge pentru inca vreo 2.Pentru ca e o cantitate destul de mare si nu se aplica atat de multa pe fata.
Anyway eu o recomand,pentru 3 lei merita sa o incercati.

Pupici:*

Vorbim maine seara:D

4 comentarii:

  1. Nu pot să cred că că-ți place masca asta!!! Eu o urăscccccccc! Din cauza ei am barbă acum! E groaznică !!!
    Dar na...dacă n-ai puf pe față și ești mulțumită...e bine. Dar dacă te trezești cu păr negru pe față, să știi de la ce e.

    RăspundețiȘtergere
  2. acum am vrut sa zic si eu,ce am citit pe blogul iguanitzei...m-am ingrozit

    RăspundețiȘtergere
  3. Am incercat si eu 2 masti de la Balea, nu mi-a placut niciuna. Cred ca mi-a ajuns... Am scris review pe blog celei cu zinc...

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am incercat de la Balea nicio masca de fata. Cum adica iti apare par negru de la o masca? Geez :-|
    O experienta asemanatoare am avut de o crema de acnee. Pe un obraz puful abea se vedea, iar pe obrazul cu acnee era puful mare mare. :-|

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template