sâmbătă, 23 aprilie 2011

Primers&Stuff

Hello tuturor si un Paste Fericit in primul rand.
Eu am avut o zi plina azi,am umblat prin oras , am mancat muuulte bunatati:X si am facut praji:D.Dupa ce cateva zile am stat tot nemakiata si avand in vedere ca au inceput sa vina musafirii de Sf.Gheorghe azi(ziua mamei si a bunicului)m-am machiat finally!!!Am testa nouile produse primite de la Andreea(Happy birthday again!!!).Fondul de ten de la Yves Rocher e super,primerul genial(voi povesti imd despre el)si marourile din trusa H&M super pigmentate.:D

Cum ziceam ,eram foarte incantata de UDPP si voiam sa vad diferenta intre el si celalalte 2 pe care le mai am.Cu ocazia asta a observat si sora mea diferenta si importanta unui primer.Maine cred ca o sa o machiez si pe ea si pe mama.Can't wait:D.

Am folosit 2 nuante si am facut poze.Iata rezultatul:D.
Deci UDPP castiga of course,dar si alverde e bunicel:D.
Va las,vorbim maine probabil.Paste fericit din nou si La multi ani celor ce-si sarbatoresc azi ziua de nume.
Pupici si sa vina iepurasul la voi!
P.S:Am primit de la sora mea 2 tricouri f frumoase,cu fundita din aceea cusuta,cum se poarta si parfumul Herve Leger de la Avon.

6 comentarii:

  1. Mie cel de la Alverte nu`mi place deloc :/ UDPP e clar, unul dintre cele mai bune disponibile pe piata in acest moment. Si iti spun sincer, dupa multe testari, TooFaced Shadow Insurance se apropie foarte mult de el.
    Paste fericit!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani familiei tale si Sarbatori Fericite! de fapt, vad ca deja sunt fericite :p

    RăspundețiȘtergere
  3. mie alverde nu imi place..imi spun parerea doar din ce vad, ca nu il am. mi se pare ca lasa fardul o pasta :| UDPP e cel mai bun :)) logic :))

    RăspundețiȘtergere
  4. iti doresc sa ai parte de sarbatori fericite alaturi de cei dragi!:*

    RăspundețiȘtergere
  5. First of all, Paste fericit!
    Second, asa, imbolnaveste-ma mai tare cu UDPP-ul :))

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template