joi, 7 aprilie 2011

New stuff+Tag+Update concurs

Hello.Cum a fost ziua voastra?A mea super,caci nu am mers la sc si am dormit si eu in sfarsit mai mult.Mi-am facut somnul de frumusete:P
Maine la fel...acasa la invatat...
Azi mi-a sosit un colet cu niste mici bunatati:D
Mi-am luat o pensula de pudra Mac(fake logic) si una de la Fraulein,o pudra farmasi si am primit si un cadou,un fard foarte dragut,pe care il voi folosi probabil sambata seara:P.

Multumesc mult Cristina:*

Ca o prima impresie pot spune ca nu inteleg de ce mi-a trebuit pensula de pudra(ca mai am destule:)) )..Dar dat fiind faptul ca scrie MAC pe ea,desi nu e originala...nu stiu..de aia am luat-o:P

Cealalta pensula imi place&de abia astept sa o folosesc.Este potrivita pentru concealer cred,dar eu vreau sa o folosesc pentru aplicarea fardului sau a primerului pe pleoapa.Este foarte mare:))

Pudra am vrut-o tare mult,caci si cea de la Avon si cea de la Elf mi se termina.Si nici nu am vreun produs farmasi sau flormar nu se gasesc la noi) asa ca si pentru firma am luat-o:P
Inca nu am incercat-o,dar pare a fi nuanta mea:D

Fardul imi place ca e tare dragut ambalajul si pentru ca e sidefat,il voi folosi doar seara.

In afara de coletul acesta voiam sa va arat ce mi-am mai luat/primit sapt trecuta.
Am primit(de fapt mama,dar le-am furat eu logik:D) 3 pensule de la oriflame.sunt tare dragute,dar cam zgarie:-s...adica nu sunt fine...Anyway..."calu de dar nu se cauta la dinti":D

Iar eu mi-am cumparat un parfum care miroase divin,precum numele sau Divine (cel pe albastru)
Imi place la nebunie:X.

Maine sper ca o sa-mi vina un colet cu pensula de blending Coastal Scents de pe Cosmetic Style.Yupy!Can 't wait!

+Tag
Day 22 — What makes you happy

-my boyfriend&familly
-friends
-make up:X
-winning giveaways:))
 
Pupici si o seara placuta.Eu merg sa ma uit la Botezatu si sa mananc cioko:X

Kisses

P.s: Nu uitati de concurs.Nu stiu de ce lumea nu se inghesuie la el,pentru ca pot sa va spun ca produsele de la Pure Touch sunt super:X.Maine voi face un review probabil la fdt.

Daca este nevoie o sa prelungesc durata concursului(poate aveti examene , proiecte etc.).Ce ziceti?

3 comentarii:

  1. oooo,divine e parfumul meu preferat!

    pacat ca acum sunt off-buget,asa ca mai astept:))

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am indragostit din nou.:))
    Acum de pensula ta aia mare de la oriflamee !!
    Dragoste la prima vederee \m/
    :))
    Sa le folosesti cu placere,te pup:*

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template