marți, 12 aprilie 2011

Maybelline Dream Matte Mousse review+random

Hello.
Pentru ca am mai multe fdt,incerc sa le alternez si sa le folosesc cat de cat pe toate  ca sa nu zic ca am dat banii degeaba pe ele.
Asa s-a facut ca azi am ales fdt de la Maybelline Dream  Matte Mousse,nuanta 020 care este perfecta tenului meu.

Prima data am folosit acest fdt pentru ca il avea sora mea.Ea nu se da decat cu acest fond de ten.
Recunosc ca intr-o perioada , nu stiu din ce motiv, imi incarca fata prea mult pentru ca puneam mult:-s.Momentan tenul meu nu are probleme mari,cateva cosulete care sunt pe cale de disparitie:)) si cam atat.Asa ca am decis sa folosesc o cantitate relativ mica.L-am intins bine pe toata fata si sa stiti ca acopera bine.Imi place ca e light,nuanta e perfecta pentru tenul  meu si atunci cand nu ai pete sau alte probleme cu tenul este un fond de ten care acopera bine.Uniformizeaza foarte bine tenul din punctul meu de vedere si imi place ca se intinde usor si repede.Trebuie avut insa mare grija la zona de sub ochi pentru ca se poate strange putin daca e aplicat  in cantitate mare si se vede urat.

E al doilea fond de ten preferat al meu.Voi ce parere aveti despre el?


+  Tag

Day 27 — Your favorite skincare product
 Astept poze pentru Concurs!
Pupici:*

4 comentarii:

  1. Sper sa iei nota mare la teza !! <3
    Inelul este superbbbbbb, intr-adevar !

    Si apropo de fondul de ten, am folosit o data o mostra si stiu ca mi-a placut muuuuuuult <3 !

    RăspundețiȘtergere
  2. inel ca al tau am si eu doar ca amandoua capete( nu stiu cum sa zic mai bine) sunt la fel,ca partea de sus la tine ,nu are partea cu albastru .halal exprimare,sper ca m-ai inteles .:P. vreau si eu FDT si blush Maybelline Mousse!

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template