miercuri, 27 aprilie 2011

Make up kit Hello Kitty Review

Hello dragelor!
Sper ca sunteti bine ,sanatoase si fericite ca afara vremea e frumoasa.
Eu una , sunt.
Si daca dimineata eram foarte stresata caci saptamana viitoare trebuie predat atestatul la informatica si sa dau un examen in 3 limbaje de programare,acum mi-a trecut si am chef de cosmetice.
De cand am primit coletul de la Dedeea,am pus acele lucruri intr-un portfard si am spus ca vreau sa le folosesc o perioada doar pe acelea,sa le testez.
Primerul UD a fost primul incercat si nu e nevoie sa mai spun cat de multumita sunt de el.Am mai incercat demachiantul,masca de fata cu ciocolata,fondul de ten si luciul,dar inca nu imi dau cu parerea despre ele.Insa toata saptamana am folosit paleta de la H&M , Hello Kitty.






Spre rusinea mea poate,e  primul lucru Hello Kitty pe care il am.Sunt foarte multumita de paletuta.

In primul rand i-as da un + pentru ambalaj si pentru blushurile pe care le are in dotare.

E destul de mica si poate fi purtata cu usurinta cu tine.
Un alt lucru ce-mi place e ca sunt pigmentate culorile.
Primul rand are 2 nuante de mov si un roz,iar randul de jos are 3 nuante de maro.Majoritatea suntusor sidefate , dar nu se vede urat,mai ales cu o baza cemoasa dedesupt.
Am gasit si un dupe pentru cele 3 nuante din primul rand si anume quadul de la Avon,purple haze.
Iata swatchurile:
(prima poza paleta hello kitty,a2a poza qoaudl purple haze)
Seamana?






Iar al doilea rand are 3 nuante frumoase de maro.Prima nuanta o folosesc pe post de highlight.


Blushurile sunt pigmentate , un roz si un maro portocaliu.
Desi pare foarte puternic rozul,daca il blenduiesti bine,arata chiar frumos.Iar cealalta nuanta,nu pot sa spun decat ca o ador.Merge purtat ziua cu usurinta,are un aspect placut.



Un minus al acestei palete ar fi ca nu are oglinda si aplicatoare bune.Eu oricum nu foloseam oglinda de la ea si aplicatoarele,caci folosesc pensule,dar asa ca aspect:P.

Si pentru ca am fost cuminte , a venit inca un iepuras la mine,mai tarziut ,dar nu e problema:D.
De fapt "cumnatelul" meu mi-a adus un parfum care mie imi place,caci il aveam cand eram mai mica si-mi aminteste de acele vremuri.
 Maine sper sa-mi vina un colet sa va arat ce bunatati mi-am luat.Va dau un indiciu:printre produse se afla ceva de la Sephora.Yeey!
Pupici:*

3 comentarii:

  1. Iar ai facut cumparaturi :-w ?
    Rusinee!!! :))
    Abea astept sa vad ce ti-ai luat :x !

    RăspundețiȘtergere
  2. Faina trusulica!
    Aaah Chaloon, iubirea mea din tinerete ♥

    RăspundețiȘtergere
  3. vreau si eu trusa aia...oare se gaseste si la noi? :-?

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template