marți, 12 aprilie 2011

Lectia de machiaj

Hello.Revin azi cu urmatoarea tema din cartea Machiajul perfect de Robert Jones.Azi voi scrie despre Corector.

Iata ce spune cartea:

CORECTORUL

Poate fi gasit in mai multe variante si texturi.Se utilizeaza texturi diferite ale corectorului in functie de zona-probelma.De aceea,e important sa gasesti textura potrivita pentru portiunea fetei pe care o aplici.De exemplu,corectorul folosit la acoperirea zonei de sub ochi trebuie sa fie mereu cremos si umed,pe cand corectorul destinat acoperirii eruptilor pielii sau a capilarelor distruse  ar trebui sa fie mult mai uscat ca sa adere mai bine si pentru a dura mai mult.

BATONUL CORECTOR CREMOS confera o acoperire completa,dar nu e intotdeauna usor de integrat in machiaj.Este folosit,in primul rand,la ascunderea celor mai vizibile eruptii sau decolorari ale pielii.Poate fi folosit la mascarea cearcanelor,insa asigura-te ca este sufficient de cremoasa pentru a fi integrata in machiaj sis a nu accentueze ridurile fine.Cea mai fina piele se gaseste sub ochi,deci folosirea unui corrector nepotrivit ca scoate in evidenta cearcanele.

CORECTORUL LA CUTIUTA acopera la fel de bine ca batonul,insa are o compozitie mult mai cremoasa si nu este la fel de dens-este mult mai bun pentru zona de sub ochi.Este varianta folosita cel mai frecevnt de profesionisti,datorita puterii sale de acoperire.Desi,cel mai adesea se gaseste in varianta cremoasa,este disponibila si in varianta mai uscata , non-grasa – folosita la acoperirea zonelor decolorate de pe suprafata fetei.

TUBUL are o textura mult mai cremoasa,cu risc minim de a se aduna in riduri;tocmai de aceea,aceasta formula este ideala pentru un ten matur.Tubul este si unul dintre corectoarele care se gasesc in foarte multe variante.Acopera bine si poate fi amestecat cu o crema sau un fdt pentru a crea un produs mai usor de intins.Este perfect de folosit sub ochi pentru ca poate fi integrat usor in machiaj.

VARIANTA CU APLICATOR are textura aproape fluida si este excelenta pentru a uniformiza si a catifela tenul.Daca este folosita nuanta potrivita ,poti aplica acest corector  fara un fdt pentru ca va intra foarte usor in piele.Acest corrector ofera o acoperire mai rapida si poate mai densa decat un fdt lichid si este minunat pentru refacerea rapida a machiajului.Pudra este indicata pentru desavarsirea machiajului,deoarece aceasta fixeaza foarte bine corectorul si rezista mai mult pe fata.
CREIONUL corecteaza eficient micile imperfectiuni ale tenului,cum ar fi capilarele ditruse petele sau orice alt defect minor.Nu trebuie decat sa colorezi zona respectiva.Daca alegi o culoare potrivita,nu este nevoie sa integrezi corectorul in machiaj.Creionul corrector este ideal si pentru trasarea conturului buzelor.

CORECTORUL COMPACT non-gras este folosit cu precadere pentru a acoperi cosurile si petele de pe fata.Rezista mai mult timp,iar textura lui uscata nu irita eruptiile.Fiind atat de rezistent,corectorul compact este utilizat si al acoperirea petelor care apar odata cu varsta sau a pigmentarilor inestetice.

PRODUSELE EVIDENTIATOARE se gasesc,din fericire foarte usor pe piata.Ele ne ajuta sa ne ascundem defectele,dar nu le acopera propriu-zis.Au proprietati care reflect alumina cu scopul de a  minimiza zonele umbrite ale fetei.Cu alte cuvinte,aceste produse gasesc si lumineaza zonele umbrite de pungile de sub ochi sau de catre riduri.Trebuie doar sa le aplici pe zona intunecata pentru a o lumina facand aceste portiuni sa para mai putin diferite ca nuanta fata de restul tenului.Trebuie aplicate in cantitate mica.De foarte multe ori sunt confundate cu un corector,ceea ce,in mod evident , nu sunt.

Personal am folosit doar baton corrector(de la NYC si Avon Clearsking-care e foarte bun-)si mai nou paletuta de la Oriflame cea cu 3 nuante .Sunt curioasa voi ce folositi?

P.S:Va plac astfel de postari sau sa renunt la ele?

Pupici:*

15 comentarii:

  1. eu una zic sa nu renunti la postarile astea ca suntem curioase ce-o mai "debitat" omu' asta prin carte. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Se pare ca din pacate voi renunta sa imi cumpar aceasta carte pentru minunata si inegalabila,,anatomie si fiziologie a corpului uman'':))
    Uneori trebuie sa renunti la anumite chestii:( noah uite ca eu am facut-o.
    Cat despre corectoare am folosit multe multe si stii si tu:mac,by terry,benefit,rimmel,elf..nimic nu m-a multumit:-s pe deplin.:)))poate imi doresc eu prea mult de la un produs:-s

    RăspundețiȘtergere
  3. Nuuu renunta la ele. Imi place foarte mult !

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari, esti a treia persoana care da copy-paste din aceasta carte. Foarte frumoasa postarea. :) Nici nu am cuvinte. :|

    RăspundețiȘtergere
  5. Madalina ne ajuta foarte mult postand anumite capitole din aceasta carte.
    De exemplu eu,chiar nu imi pot cumpara aceasta carte si pot citi aici despre tot ce am nevoie.
    In plus,fiecare are blogul ei si poate posta ce vrea si cum vrea.Daca nu iti convine,nu citi.
    Mada ne-a intrebat in momentul in care a cumparat cartea,daca am fi de acord ca ea sa posteze.Si majoritatea din noi am spus ca da:)Se pare ca tu,Choco nu faci parte din majoritate.

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc fetelor,iar Choco eu am spus de la inceput ca dau copy paste din carte.De fapt am scris eu in word din carte,dar ma rog.Am intrebat inainte fetele care imi citesc blogul des si ele au spus ca ar fi interesate de o astfel de postare.
    @darkflayer:cartea se numeste Machiajul perfect de Robert Jones

    RăspundețiȘtergere
  7. daca nu va intereseaza, exista un x care poate fi folosit !
    eu personal sunt interesata si nu stiu de ce ar trebuie o persoana sa vorbeasca in numele tuturor :P

    RăspundețiȘtergere
  8. imi place,nu renunta,si multumesc!ppup

    RăspundețiȘtergere
  9. Va cumpar eu o carte, ca sa nu mai trebuiasca sa faca fetele postari in word.
    Cam in 3 zile ar trebui sa ajunga, deci facem giveaway cu carte.

    RăspundețiȘtergere
  10. imi plac foarte mult postarile din aceasta carte,sa continui sa le faci,te rugam! sunt foarte utile

    RăspundețiȘtergere
  11. @ chocolate
    nu cred ca ai niciun drept sa iti faci publicitate pe profilul madalinei .
    nu inteleg de ce insisti , deja devine aiurea .

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu nu as avea atata rabdare sa stau sa scriu ;))
    Faina cartea ... sunt curioasa ce zice despre eyeliner :D

    RăspundețiȘtergere
  13. eu chiar te rog sa continui.Sunt foarte utile:)!Si e ceva nou.Te pup

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template