marți, 26 aprilie 2011

Lectia de machiaj

Voi continua azi cu o postare din cartea Machiajul perfect de Robert Jones.
Azi voi scrie despre Sprancene

Sprnacenele pot fi colorate cu produse care se gasesc sub 4 forme:

Creionul este cel mai precis si mai des folosit produse pentru definirea sprancenelor.Comparativ cu celalalte creioane folosite pentru machiaj,cel pentru sprancene are,de obicei,o consistenta usor cerata pentru a adera mai bine si pentru a rezista mai mult in timp.Daca folosesti un creion pentru sprancene,asigura-te ca este bine ascutit-cu cat varful este mai ascutit cu atat e mai usor de utilizat.
Pudra pentru sprancene este mata,fara stralucire,cu un continut ridicat de pigment.Este aplicata de obicei cu o pensula.Pudra poate fi folosita si pentru a fixa cremele sau creioanele de sprancene.Acest produs confera un aspect natural atunci cand il folosesti la acoperirea spatiilor dintre sprancenele tale.
Crema de sprancene iti da o infatisare spectaculoasa si are aspectul cel mai putin natural.Este o crema mata,aplicata cu ajutorul unei pensule si este indicat sa o fixezi cu o pudra pentru a tine mai mult.Iti ofera acea acoperire opaca de care ai putea vreodata avea nevoie.
Gelul pentru sprancene(rimel pentru sprancene)este de fapt un gel pentru firele din sprancene.Este ideal pentru sprancenele care nu au o directie de crestere uniforma pentru ca te ajuta sa le ordonezi.Gelul poate fi colorat sau incolor.

Sfat!
Evita creioanele pentru sprancene care au prea mult ceara.Te vei chinui foarte mult sa-l aplici uniform si risti sa obtii un aspect artificial si strident.

Eu am doar un kit de sprancene de la Oriflame:D
Voi ce folositi?

5 comentarii:

  1. eu una nu folosesc nicio chestie pt sprancene ca arat ca frida kahlo.imi place sa am sprancenele deschise la culoare,nu-mi place sa-mi iasa in evidenta. :*

    RăspundețiȘtergere
  2. deocamdata folosesc un creion pentru sprancene, dar vreau sa incerc kit-ul pentru sprancene de la Elf. am auzit lucruri foarte bune despre el..

    RăspundețiȘtergere
  3. Momentan folosesc un creion pentru sprancene de la Farmasi... :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu folosesc kitul ptr sprancene de la Too Faced :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu folosesc creion de la flormar , si sunt foarte multumita de el !

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template