luni, 4 aprilie 2011

Lectia de machiaj

Lectia de machiaj


Pentru ca am promis ca voi scrie din carte,ma voi tine de cuvant si voi inaugura o noua rubrica,numita lectia de machiaj .Voi copia din cartea Machiajul Perfect si voi atasa si poze:P.Hope you’ll like it.

Fondul de ten    

Este cea mai importanta investitie a ta in materie de machiaj.Poate sa ti faca pielea sa arate impecabil si natural si ii poate conferi o stralucire sanatoasa.Poate acoperi imperfectiuni si petele rosii, si s a armonizeze nuantele pielii tale.Daca il folosesti correct,poate sa faca mai mult pentru tenul tau decat orice alt produs cosmetic.Dar poate fi si cel mai greu de ales.

La alegerea fondului de ten,trebuie sat ii cont de doua aspecte.Primul este sa-l potrivesti cu nuanta ta de ten.Al doilea este sa ti gasesti  formula care sa corespunda pielii tale.De exemplu,daca ai ten gras,uneori exista posibilitatea ca,grasimile din piele sa se amestece cu produsul cosmetic si sa-i dea tenului un aspect neuniform si patat.Formula potrivita de fond de ten va rezista mai mult pe ten.

Sfatul meu?Cheltuieste fara sa te uiti la bani cand vine vorba de fondul de ten.Diferenta de pret la produsele cosmetice prezentate de diferite companii nu este justificata numai de ambalaj,ci si de ingrediente.Cu cat acestea sunt mai pure,cu atat va fi mai scump produsul cosmetic.Fond de ten mai scumpe contin de obicei pigmenti de o mai buna calitate care rezista mai mult timp pe piele si te avantajeaza mult mai mult.Fondurile de ten mai ieftine contin mai putini pigmenti de o calitate inferioara si nu rezista mult timp pe piele.Daca vrei sa te raasfeti,foloseste cel mai scump fond de ten pe care ti-l poti permite.Fondul de ten si pudra stau la baza imaginii tale,adica sunt cele mai importante produse cosmetice.Economiseste la alte produse tocmai ca sa poti cumpara fond de ten.

Multumita tehnologiei moderne,ne sunt puse la dispozitie o diversitate de fonduri de ten,iar unele pot fi aproape invizibile.Poti alege dintre mai multe texturi si formule,care iti pot acoperi fata in mod diferit.

Consistenta produsului si felul in care intra in piele sunt cheia spre o acoperire uniforma si fara cusur.Un fond de ten bun nici nu trebuie sa se observe ca il ai pe fata.Trebuie doar sa creezi iluzia de a avea o piele sanatoasa si frumoasa. 


Fondul de ten este disponibil in 8 variante:

1)BATONUL este un produs ambalat cu foarte mare atentie si care contine atat un fond de ten crema cat si un corrector.Ideal pentru o piele normala spre uscata,este optinuea cea mai buna pentru femeile care doresc sa acopere cat mai mult.Ofera un grad maxim de acoperire a imperfectiunilor, a petelor rosii sau a diferentelor din nuanta pielii.Batonul iti ofera acoperire maxima,dar poate fi prea mult in cazul unui ten curat unde acoperirea nu este necesara.

2)FOND DE TEN LICHID este cel mai raspandit si se potriveste cu majoritatea,daca nu chiar cu toate tipurile de ten.Este disponibil de la formule non-grase sau care absorb grasimile pana la formule hidratante care acopera imperfectiunile mai mult sau mai putin in functie de firma si formula.Poti gasit si achizitiona acest fond de ten la sticluta sau la tub.Aplicat,acopera mai mult decat o crema colorata,dar mai putin decat un fond de ten crema.
3)FOND DE TEN CREMA este fin si cremos si este special creat pentru tenurile de la uscat la normal.Confera pielii un aspect natural,iar in acelasi timp ofera un grad ridicat de acoperire.Este foarte usor de lucrat cu el deoarece,desi are o consistenta mai densa,poate sa arate foarte natural si simplu daca este aplicat cu un buretel umed.Avand o putere de acoperire foarte mare,poate fi folosit de asemenea cu rol de corrector,daca nu aveti cearcane foarte pronuntate.Fondul de ten crema este ideal pentru pielea uscata;insa daca ai piele uscata,se poate sa iti dea un aspect incarcat de masca.
4)FOND DE TEN SPUMA este de fapt o crema cu o consistenta vaporoasa.Il gasiti mai degraba intr-un borcanel decat in forma compacta.Este mai usor , mai stralucitor,decat variantele compacte.Uniformizeaza nuanta pielii fara a incarca tenul.Folosesc foarte mult aceasta textura deoarece pare sa intre in piele si nu sa ramana pe aceasta.Acopera foarte bine si are un aspect foarte natural.Arata extraordinar pe o piele matura,deoarece nu se aduna in liniile fine ale pielii asa cum se intampla in cazul fond de ten crema.
5)CREMA COLORATA este de fapt o crema cu putin culoare in ea.Este cea mai putin vizibila varianta si este perfecta pentru lunile de vara cand nu ti vine sa folosesti aproape nici un produs cosmetic.Uniformizeaza pielea,acoperind-o usor.
6)CREMA-PUDRA este un fond de ten rapid si usor de folosit.Are o textura cremoasa care dobandeste dupa uscare un aspect de pudra si de aceea nu este nevoie sa mai folosesti pudra.Aceste formule sunt mai indicate pentru o piele grasa decat varianta crema,deoarece pudra atenueaza luciul nedorit.
7)PUDRA COMPACTA are efect dublu-de fond de ten si de pudra.Are o capacitate de acoperire de la minim la mediu.Este pur si simplu o pudra presata care poate fi folosita umed sau uscat.Folosita uscat,este ca o pudra cu putere mai mare de acoperire.Este perfecta pentru fetele tinere pentru ca are un continut redus de grasimi si lasa si porii sa respire.Astfel nu risca sa apara cosuri din senin.Si este ideala pentru un retus cand esti pe fuga.Aplicata cu o pensula,ofera o acoperire usoara.Aplicata cu un vuretel,ofera u acoperire mai profunda.Aplicata cu un buretel umed , ofera o acoperire completa asemanatoare cu cea a fond de ten lichid sau crema.
8)PUDRA MINERALA COLORATA este pur si simplu o pudra care adera la piele,avand un factor de acoperire de la mediu la ridicat.Mai mult decat atat,contine vitamine si minerale care fac bine tenului.Are dubla actiune:fond de ten si pudra.Se aplica usor cu o pensula sau cu un buretel.



Sper ca v-a placut postarea si scuze ca e asa lunga.
Iata ce fonduri de ten am eu:

13 comentarii:

  1. Eu as vrea sa incerc un fdt spuma :X ca pe restul le-am cam incercat ;;)

    RăspundețiȘtergere
  2. cum ti se pare cel cu minerale de la avon nou? lichid? eu nu am nimerit nuanta :(

    RăspundețiȘtergere
  3. @miu miu:eu am nimerit nuanta si mi place,doar ca parca ma face cam galbena la fata:))

    RăspundețiȘtergere
  4. mama ce colectie de fonduri de ten :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi-am comandat si eu noul fdt lichid cu minerale. Sper sa mi se potriveasca nuanta si sa-mi placa produsul.

    RăspundețiȘtergere
  6. cum se numeste cartea despre make-up?

    RăspundețiȘtergere
  7. @darkflayer:machiajul perfect.o gasesti pe www.teora.ro si nu numai.

    RăspundețiȘtergere
  8. mamaaaaa cate fonduri de ten...RAI...si cand ma gandesc ca al meu e pe terminate,si ca bugetu' s-a terminat de muuuult...

    RăspundețiȘtergere
  9. ma tenteaza loreal true match :X cum e ?

    RăspundețiȘtergere
  10. Si eu am de la avon calming efect si nu-mi place textura lui delocccc , parca nu intra bine in piele e si umpic inchis pentru mine si nu e potrivit tenului meu usor uscat :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Si eu aveam acesta ideea referitor la carte , eu insa nu ma oprea omor dupa ea , e cam usurica , sau ma insel eu?

    RăspundețiȘtergere
  12. @make-up by dina: asa i. e usurica.prea multe poze si nu arata cum sa realizezi machiajele.mai mult vb despre fata.cam aiurea:9..dar mi-am facut damblaua:D

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template