joi, 21 aprilie 2011

Iepurasul ...

Hello.Iepurasul a inceput sa vina la mine incet incet.:P
Mi-au venit comenzile la Avon,respectiv Oriflame.Nu mi-am comandat prea multe,doar strictul necesar :P.Strang banuti pentru alte produse:D.
Iata ce mi-am luat:

De la oriflame-crema colorata very me(am folosit o azi.mi se pare ca o crema mai mult...lumioneaza placut tenul parca,dar atat.sa vedem pe viitor.)

Si de la Avon mi-am luat un rujulet ca voiam sa incerc unul nou(e un visiniu destul de inchis)

si batonul corector Clearskin(e preferatul meu chiar isi face treaba grozav:X)


Si prietenul mi-a adus o mica atentie,una dulce:P.

Un cosulet care contine : o sticla de sampanie(e asa mica si draguta),o cutie de bomboane si o cutie sub forma de inimioara superba cu bomboane(le-am papat deja:D).Cutia o voi folosi pentru cosmetice sau pentru cercei:X.O ador.In cosulet mai era o mamaruta si un fluturas,pe care o sa-l prind in par:)).


I am happy.In plus a fost foarte foarte cald afara:X si foarte mare aglomeratie in oras.Un trafic infernal!!!Si azi am fost de 3 ori in oras cu masina.Groaniz X(.
Doar un lucru regret.In vacanta asta trebuia sa invat la biologie si nu am apucat mai nimic:|.
Dar ca sa ma laud putin,am fost ocupata pe la bucatarie si cu curatenia,deci nu am stat degeaba:P.
Voi ce mai faceti?Cum stati cu pregatirile de Paste?Prajituri faceti?yumy:X.

Pupici si spor la lucru:D
P.S: Sper sa mai vina iepurasul la mine si sa castig la un giveaway :D.Please,am fost cuminte:P.

11 comentarii:

  1. sa te bucuri de cadouri.
    Paste fericit!
    si eu prajituresc cu mama :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa te bucuri de ele >:D<
    La mine n-a venit inca iepurasul:(

    RăspundețiȘtergere
  3. eu sa ma bag la bucatarit maineeeee..yumy yumy...pacat ca tin post si nu pot sa-mi bag botu in oalele cu crema:(...sa folosesti produsele cu placereee:*>:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumos cadou ai primit de la iubitul tau! Foarte dragut din partea lui!
    Si eu vreau sa-mi iau crema colorata de la Oriflame si cred ca cam atat face: coloreaza discret. dar eu chiar asta vreau, bine, peste fdt!:))
    Te pup, sa le folosesti cu placere!:*

    RăspundețiȘtergere
  5. @sweet crazy lollipop:o gaza.da search la imagini pe google.e rosie cu bulinute negre.cum nu stii?:-s

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. aoleu!! crema aia e groaznica :( eu fac numai brobonele pe fata de la ea. si nu am un ten sensibil sa zici ca patesc mereu. eu chiar nu am de gand sa o mai folosesc. maine scriu despre ea pe blog. promit

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template