vineri, 22 aprilie 2011

Iepurasul nr.2:D

Hello!!!
Sunt foarte happy acum cand va scriu randurile acestea.Azi a mai venit iepurasul cu niste cadourii:D
De cand am blogul chiar pot spune ca mi-am facut cateva prietene foarte bune.Vorbim zilnic,pe net sau la telefon.Asa ca acesta e un motiv in plus pentru care iubesc blogul.
Una din aceste fete este Dedeea,care mi-a trimis de Iepuras un cadou foarte frumos:D.
Maine este si ziua ei,asa ca zic de pe acum : La multi ani!!!!!:D
Iata ce am primit:
-Creion de ochi gri
-luciu de buze stilla
-luciu de buze max factor
-ruj miss sporty nuanta 058( e o nuanta superba de corai:D)
-ruj

-Primer UD (sunt extrem de happy pentru el:X )
De abia astep sa il incerc.O sa fac o comparatie intre el si celalate pe care le am:X.




-Fdt Yves Rocher-Teint medium-can't wait to try it!
-Masca Montagne Jeunesse-cum spuneam eu ca as vrea:X.E cu ciocolata.Oare o sa ma abtin sa nu o mananc?:))
-Fard de pleoape mineral
-Mostre(de parfum givenchy,crma de fata Sephora,baza de machiaj sephora)
-Blush(am uitat sa intorc poza scuze)
-Trusa de ochi Hello Kitty-de la H&M-e super pigmentata.Maine o folosesc:P
-Crema de corp Alverde
-Lapte demachiant
-Masca de par Pantene Pro-V-am intles ca e buna.we shall see:D
-Dulciuri :X
-Cartea Fetele bune ajung in rai Fetele rele ajung unde vor
Toate au fost puse intr o big box si anume:
Am ramas surprinsa cand mi a sosit:D.I was so happy:X.
Multumesc mult de tot Andreea:D

Si surioara mea a venit acasa de la faculta si i-am pregatit un mic cadou:p


Voi ce ati primit?!Pupici si La multi ani de Sf.Gheorghe pentur maine:D
Bye:D

7 comentarii:

  1. foarte frumos din partea ei...sa te bucuri din plin de cadou..si la multi aniii Dedeeaa:*

    RăspundețiȘtergere
  2. uauuu ''cata'' cadoul!!! :)) foarte darnica :)).Si foarte dragut din partea ei.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur tare mult ca ti-au placut:*:*:* Si multumesc pentru post:)) nu ma asteptam:">
    Multumesc tuturor>:d<

    RăspundețiȘtergere
  4. Oh..Ce iepuras generos!
    Sa folosesti cu placere toate cele primite!
    Kisses

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumos din parte ei!
    Sa te bucuri de produse !
    Norocoaso , acum ai si udpp abea astept review-ul tau :P !!
    te pup , paste fericit !

    RăspundețiȘtergere
  6. chiar ca generos...sa le folosesti cu placere..anul asta nu mai vine la mine iepurasul..vine la gargarita mea...asta e..acum sunt pe locul 2..pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. OAUUUUUU ! Ce cadou mare ! <3
    Esti foarte draguta Dedeea ! :*

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template