luni, 11 aprilie 2011

Goodies:X+tag

Hello!
Ce zi frumoasa:X
Dupa cum v-am spus ieri,azi am mers cu boyfriendul la Real:)).Saracu a trebuit sa-mi care lucrurile peste tot si sa se opreasca la fiecare stand cu cosmetice:P.Asa e dragostea,cere sacrificii:))

Anyway,nu mi-am luat prea multe din DM,doar strictul necesar:P
Din DM mi-am luat asa:
Deodorant Balea
Masca exfolianta Balea
Spray de gura Donto Dent
Libresse-erau la oferta:P

App,erau reduceri la s-he.7lei fardurile,dar erau putine nuante ramase.

Apoi am zis sa merg totusi si prin real,la partea cu cosmetice si am gasit pensule:X.
Mi-am luat una cu 2 capete cu 16lei.Sunt curioasa cum e:D

Venind inapoi acasa,m-am oprit sa ma uit la zdranganele si din prosite sau nu stiu bine de ce mi-am luat 2 inele si o pereche de cercei(iar acum nu-mi mai prea plac..voi ce  ziceti?sincer:D...pisicuta am luat-o ca mi plac mie mult pisicile,iar scorpionul pentru ca e zodia mea)

Siii...mi-a venit si pensula de pe siteul Cosmetic Style.My bff si-a luat 5 pensule si cu ocazia asta am luat si eu una.E pentru blending.Dar e HUUUGE!
E cat degetul meu .Take a look:


Oare o sa pot face ceva cu ea?Ma gandeam sa o tai sau sa o folosesc pentru altceva dar nu stiu zau ce sa fac.O incerc asa momentan:-s.

si mi-am mai luat 4 cosulete de la Jysk.Am reorganizat cosmeticele:X.Nu stiu cum,dar le tin in prfecta ordine,dar cu hainele nu reusesc mai mult de o saptamana sa le tin aranjate:))

+Tag
Day 26 — An Item from your wishlist

Pupici si o zi frumoasa.Ma apuc sa invat ca maine teza!:((

10 comentarii:

  1. Bafta maine la teza !
    Imi place ce ti-ai cumparat :* Sunt frumoase toate !
    Esti scorpie ca si mine .. hahaha >:) !
    Inelusele mi-ar fi placut sa fie alt material in loc de auriu,ori argintiu ori sa aiba aspectul ala retro ! :*
    Pup !

    RăspundețiȘtergere
  2. imi plac foarte mult cercelusii cat despre pensula eu zic sa nu o tai ci sa o folosesti pentru a blendui culoarea pe arcada sau in zona in care nu vrei sa arate rough :)) intradevar e imensa dar si taiata la fel de deasa si mare va fi

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa le folosesti sanatoasa!
    Mult succes maine la teza! Am si eu pensula pentru blending , e foarte buna! te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  4. ai gasit pensulicile de la elite,vezi :P
    sa ne spui cum e !
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Baietiii astia:)) Trebuie sa ne suporte toate mofturile:))Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. sunt curioasa cum o sa te impaci cu masca de la balea. si eu am folosit-o si nu prea mi-a placut :). atunci cand am aplicat-o simteam niste furnicaturi pe fata destul de puternice:)

    RăspundețiȘtergere
  7. vreau review urgent la pensule elite:D

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template