marți, 19 aprilie 2011

Elf order

Hello.Iata ca am revenit dupa o scurta pauza:D.

Voiam sa va arat niste poze de la iarba verde,dar m-am razgandit,pentru ca nu prea erau poze in care sa apar(eu am fost fotograful mai mult),asa ca am ales sa schimb subiectul.:D.M-am distrat si pot sa spun ca de abia astept sa mai iesim asa:X.

Azi mi-a sosit comanda la Elf.Nu am comandat multe,dar imi place ce am ales.

In primul rand am luat fard duo crema in nuanta Olive,pentru ca voiam tare mult o baza verde si sa stiti ca se vede o diferenta foarte mare.L-am folosit deja si e super.Maroniul nu stiu daca o sa il folosesc,caci mai am ,dar anyway:P


Apoi mi-am luat,dupa multe cautari  pe google si intrebari,pudra bronzanta si blush,din gama studio.
Imi doream de mult aceasta paleta si am prins ocazia:D

Sweet Crazy Lollipop mi-a recomandat-o si tin sa-i multumesc mult pentru informatiile oferite.

Sunt foarte pigmentate dar un lucru ce nu-mi place e ca sunt sidefate!!!Pe fata nu se observa,dar initial m-am speriat:)).


Am inceput sa le folosesc,dar mai am de invatat cum e cu conturarea fetei,etc.Asa ca youtube e prietenul meu acum:))Sper sa prind miscarea curand:D

Iar mama,si-a luat pensula de fond de ten,pentru ca a vazut la mine si nu am vrut sa i-o dau ei.Ne machiem in acelasi timp,dimineata,dar in camere diferite ,asa ca nu puteam sa o folosim ambele.Si sunt tare curioasa acum ca a primit-o,daca chiar o va folosi:)).In cateva zile eu cred ca va fi a mea:P(o sa se sature de ea)

Voi ce v-ati mai cumparat?Maine fac un alt mic haul,caci vine comanda la Avon:P

P.s:1)Care a folosit crema colorata de la Oriflame? E buna?!

2)Mai aveti o zi la dispozitie sa-mi trimiteti pozele.Maine seara se termina concursul !

Pupici:*
Eu merg afara sa invat caci e soare si frumos.

7 comentarii:

  1. O prietena de-a mea a avut crema colorata de la Oriflame(isi luase 2)Am avut astfel ocazia sa o testez pe mana si am fost incantata de ea.Miroase superb si are particule mici stralucitoare in ea,lasa pielea luminoasa.Se merita sa o incerci.

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu sunt multumita de paleta de contur! cat despre particulele lucioase nu te ingrijora, pe ten arata minunat, foarte finut! pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu am incercat crema colorata de la Oriflame, poate iti cumperi si ii faci un review.Am si eu baza Olive si pot sa spun ca imi place foarte mult, din pacate partea maro nu o prea folosesc...:(

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai pus mana pe paleta pana la urma! :)
    Pe fatza ta se vede sidefat?La mine nici nu observ sideful :D

    RăspundețiȘtergere
  5. @sweet crazy lollipop:nu se vede sidefata eram eu speriata:P.da am luat o:x.ms de sfaturi:d

    RăspundețiȘtergere
  6. fetele,sa stiti ca mi-am comandat o.o sa fac review curand la ea:D

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu m-am panicat rau de tot ! :))
    Da se vede super >:D<

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template