marți, 5 aprilie 2011

Crema pentru ten gras cu tendinta acneica Ivatherm review

Si iata in sfarsit postarea cu review la crema Ivatherm.
 Ce spun ei despre ea:

Indicatii:ingrijirea tenului gras cu imperfectiuni si acnee.

Proprietati:regleaza secretia de sebun,este usor exfolianta,actioneaza asupra germenilor responsabili de acnee,Hidrateaza si calmeaza durabil pielea.

Mod de folosire:Se aplica dimineata si seara pe fata curatata in prealabil cu grija.Constituie o excelenta baza de machiaj.


My personal opinion:

Cand a trebuit sa-mi aleg cele 2 produse pentru testare,m-am uitat destul de usor si rapid peste produse.Eram sigura ca nu o sa ajung sa le si testez,dar ziceam ca incercarea moarte n-are.Acum ma bucur foarte mult ca am avut inspiratia sa aleg crema aceasta.

In primul rand pana anul trecut nu ma interesa de ten,farduri,etc.De cand mi-a aparut interesul pentru cosmetice am aflat si eu ca am tenul mixt,spre gras mai mult de fapt.

Am inceput sa folosesc produse pentru a face ca pielea sa nu mai fie asa grrasa,sa nu mai luceasca.
Alta problema erau cosurile.Specific varstei ma gandeam ca vor trece.

Nu stiu daca treceau sau nu,dar de cand folosesc crema mie mi se pare ca e mai curat si mai putin lucios tenul.Mai am cosuri ici colo,in anumite perioade,dar nu mai am ca inainte:P.
Acum,depinde desigur de fiecare ten in parte.La mine a avut ceva efect.Il folosesc zilnic seara si uneori si dimineata ca o baza de machiaj.Are  un ambalaj practic,usor de purtat cu tine la nevoie si un miros usor.Nu e nevoie de multa cantitate.

In una din primele zile de cand am inceput sa o folosesc,am aplicat prea mult pe frunte.si a2a zi m-am trezit cu mult puncte negre micute.M-am panicat si am zis ca nu o mai folosesc.Dar apoi mi-am amintit ca poate am pus eu prea mult.si am continuat sa o folosesc.Iar acum sunt bucuroasa ca am un ten frumos,care nu mai luceste ca inainte si nu e la fel de uleios.
Si ritualul meu de ingrijire s-a schimbat.Folosesc lotiunea micelara iar apoi aceasta crema si tenul meu raspunde bine "tratamentului".

Personal imi place.Imi pare rau doar ca o sa o termin curand daca o folosesc in felul acesta zilnic.


Anyway o alta veste buna e ca mi-am cumparat 2 pensule si o pudra si pe joi,vineri sper sa ajunga:D.

Pupici:*

3 comentarii:

  1. Multumim pentru review,sigur o sa ne fie de folos:X
    Sa ne arati si noile produse si sa le folosesti cu placere!
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template