joi, 21 aprilie 2011

Castigatoare concurs

Iata ca a venit momentul sa anunt castigatoarea concursului.Initial recunosc eram putin dezamagita,ca nu aveam multe concurente iar tema concursului nu eraprea  respectata.
Spre final am primit cateva make-upuri foarte frumoase si pe cand sa fiu sigura de castigatoare aparea alta cu unul mai frumos si tot asa.
A fost greu sa ma decid , sincer.Spuneam candva ca nu voi mai tine concursuri de make-up pentru ca as vrea sa le premiez pe toate si nu pot.Asa e si acum.

Vreau sa multumesc fetelor care mi-au trimis machiaje.Toate au fost frumoase,insa am facut un top5 cu preferatele mele,pentru ca dupa ce am desemnat castigatoarea am realizat ca mai sunt cateva machiaje foarte frumoase ce merita vazute.
Le multumesc fetelor ca le-au facut si chiar imi sunt de ajutor.In functie de culoarea rochitei voi alege probabil unul dintre aceste machiaje.

Sper sa nu va suparati restul,vor mai fi alte concursuri sigiveawayuri.

Deci incepem cu Top 5:

Ordinea este aleatorie ca sa nu se supere nimeni:D

Miss Z-mi-a placut felul in care a urcat fardul si face ochiul sa para mai mare.Mi s-ar potrivi acest tip.Si movul de deasupra,discret dar de effect.Foarte frumos!
Alina Barbu.make-up-a folosit una din culorile mele preferate,movul:X.Imi place cum e realizat si felul in care a realizat trecerea culorilor.Cred de asemenea ca e foarte dramatic,seara merge super.

Dariaa-si ea a folosit culoarea mov.Ce imi place e ca e un machiaj mai caldut,mai weareable ziua si s-a dezvoltat mult fata de alte machiaje.good job!M-a impresionat in mod placut.

Pixie-Ca intotdeauna un machiaj frumos realizat,nu se vad prea bine ochii,caci nu am poza close up,dar e un smokey eye care poate fi purtat cu usurinta ziua si seara,asa cum voiam.Thanks;)

Honey bunny-last but not least,imi place ca a realizat un machiaj pe albastru,culoarea mea preferata si imi place combinatia facuta.

Toate cele de mai sus imi plac,cu mici modificari,specific stilul si ochiului meu.

Si acum sa anunt castigatoarea:

Andreea Mititelu (Ada make up)

Imi place foarte mult ca e glam,cum voiam si linia albastra ii da un efect deosebit!Iar genele false de asemenea il fac mai special,iar eu de banchet sper sa imi pun gene false:X.

Felicitari !

Astept mail din partea ta in 48 h ca sa pot trimite coletul:*.

Pupici!

P.S:Toate adresele de mail ale participantelor vor fi date firmei Pure Touch pentru a va avea in baza de date si a va face oferte la produse.

10 comentarii:

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template